Saturday, October 14, 2006

07渣打馬拉松

上星期收到渣打寄信黎, 話下年2007年渣打馬拉松可以開始接受報名, 原本都預左下年3月之前既所有任何活動(包括下年既環島行)都會先暫時一下, 等dissertation攪掂之後先再去玩, 所以封信寄左黎之後都係望左兩望就掉左係一二邊。

早兩日同Macy傾講馬拉松d野, 佢話佢黎緊會報名跑半馬, 講講下先知, 原來今年大會有個特別安排, 就係今年會將男女子組(10km)夾埋一齊起跑, shit, 大家雖則知道, 上年大會既安排係男子組先行起跑, 接住隔左幾個字時間先到女子組起跑, 結果上年我就係同左成班又臭又大汗既麻甩佬一齊跑, 仲要, 上年跑完之後, 我同simon & anthory去飲茶, 飲完茶就見同女子組d靚女跑完出黎, 我就係度諗點解我要俾錢去跑步呢, 仲要係同一班麻甩佬跑!!!

大會d高層一定都係男人, 果然知道我地係度諗d咩, 所以今年就重新整理個d安排程序, 不過, 冇用, 今年都係暫停一年, 下年先再報名啦。

6 comments:

Anonymous said...

你咁講,睇黎我一定要報半馬,否則對唔住D鄉親父老.........

Gary said...

你唔係唔報咁衰女, 咁冇吉士呀...記住到時一起跑頭3分鐘lead住頭三名, 包你上電視~~~

仲有呀, 我個blog係show匿名架麻...鬼知咩...

Camustudent said...

今年我會同d弟兄姊妹跑呀!今年我跑時你就唔跑喇?

Gary said...

冇計...功課緊要, 你要知道, 份dissertation肥左唔緊要, 最慘係要俾過$21,000重讀呢科, 而且畢唔到業, 呢下先慘。

Anonymous said...

岩岩報左名跑半馬喇~~~希望一次比一次進步,係我對跑步厭倦前完成一次全馬啦!

Gary said...

唔係Anonymous: 嘩...我今日同d同事食飯, 今年都有同佢地去跑10k, 佢地都話下年都會報玩半馬....

你地玩完今次先, 玩完之後話我知, 掂唔掂, o.k的話, 我再下一年都試玩下先...