Monday, September 11, 2006

入實驗室"禁"緊急制

今晚上堂, 原先上星期已經分左組而且講左我地係第一組做present, 但係今日阿sir先俾d refernance & 其他inforamation得地, 上堂個時自己同dteam member商討過發覺時間緊迫, 可能未必有足夠既時間去做perparation, 於是就走去問阿sir可唔可以順延一個week先做presentation啦, 唔知阿sir上堂之前係唔係食左『威哥』佢意志異常堅定企到硬晒, 無論我地點講佢死都唔肯俾多一個week時間我地做present, 仲要話個present唔係好重要, 最主要係個report姐, 但係個問題係佢話今次個course work係佔40%, 而考試就佔60%, 嘩!!!大拿拿佔成40%喎, 一個唔覺意個assignment抄左, 我仲得了既, 於是就同佢講啦, 我睇佢d藥力仲係未退得晒,依然都係咁硬淨, 就係咁, 我諗呢幾晚睇黎都係要通頂做好份presentation, 因為星期六&日已經約左班fd去慶祝小弟生日, 呢幾日都攪唔掂, 就真係死硬。

p.s: 原來今日係911, 果然不幸既事係會係今日發生。

3 comments:

Erica said...

既然你時間無多,就唔好再浪費時間寫blog啦!

Gary said...

我只不過係用d休息時間黎打之麻...你唔係唔知我定陣打中文打得幾快先得架..

Erica said...

你都好多休息時間~~~~

同埋,我不嬲都覺得你打字慢,因為你快唔過我,你快得過我先叫快!!!