Thursday, September 21, 2006

我的第四份生日禮物

呢個係正面~~~揭開剛才個頁就出現左呢個版面~~~

話說岩岩星期一(我正日生日), 我同madam(Anna)出site, 係車上面傾開計, Anna講講下講到話生日正日o個日如果去海洋公園係免費架, 我就俾左個好大反應佢, 話佢做咩唔早d講(講真個句, 我真係家陣先知), 佢就問我幾時生日, 我就好正經咁答佢話係今日, 點知, 佢就笑笑口拍一拍我再同我講, 咪玩啦!!! 之後, 佢就問我拎張身分證佢睇, 佢一睇之下就好驚訝咁話, 乜原來你真係今日生日架, 佢話今日不如佢請食tea, 我話唔駛啦, 因為我要返學校要攪埋今晚persentation d野, 我就同佢講, 不如你畫張生日卡俾我(因為佢好鍾意睇漫畫書(少女個隻), 所以佢都畫得一手得意既Q版公仔。

就係第2日返到office, 係我抬面, 真係收到一張生日卡, haha, 真係得意, 雖然唔係咩禮物, 不過, Anna親手畫張生日卡都好特別, 所以就視之為禮物之四。

p.s:呢張生日卡特別在係用CD個D套入住, 所以張生日卡既設計係圓形。

2 comments:

Anonymous said...

點解你咁鍾意'點'人地送咩生日禮物俾你??

Gary said...

遲D係泰國買生日禮物的人: 你唔覺生日有禮物收係開心d架咩...