Wednesday, September 27, 2006

升格

今日係office埋頭若幹做緊野既時候(呢排真係唔知點解突然多左好多野做), 有位姐姐仔行過黎同我講話想睇下我部電腦, 佢睇完之後就同我講, 我部機聽日會有人同我upgard去XP(其實全層樓都會upgard, 唔係淨係我一個), 同埋係部電腦度幫我加ram, wahahhahhaha, 今次發達啦, 我終於唔駛日日對住部爛鬼window98。

平日, 用公司某d programe既時候, 部白痴電腦就會話佢唔夠ram要熄咁其他d程式先, 真係有時俾佢吹到"bare"一聲, 今次既upgard可以話係令我人生又充滿返希望。 其實, 不嬲都唔明, 點解自己部機既cpu係"Patium 4"但係就走左去install window 98, 呢一種咁怪誕既行為真係令人費解.....不過, 終於雨過天晴.....

No comments: