Saturday, September 16, 2006

我的第二份生日禮物

星期三o個晚, 約左Charia傾黎緊下星五, 六, 日, 考mock既事宜。今日lunch個時jessica話決定左我生日去大嶼山玩兩日, 問我今晚得唔得閒, 同佢一齊去信和book渡假屋住, 橫掂今晚約左Charia係旺角基地總部傾野, 就o.k冇所謂啦。

放工, 我就搭架旺角小巴由官塘摌落去旺角, 睇Jessica仲未放工, 就自己去信和行個圈先。到左6:45p.m左右, jessica放工過到黎, 同佢行左兩三間格過價, 最後就book左一間係塘福既渡假屋住$650, 兩房, 都唔算係貴, o.k, 睇相見d野都幾新淨下。

之後, 我就馬上上去Charia既基地度, 聽佢brief下, 我有咩duty要做, 係考mock個日, 我係負責做影相(因為要幫座building影d外圍既相), 之後就做d data entry既野, 都好, 簡簡單單唔駛煩。 傾完之後9:00p.m左右, 原本Charia話一齊食dinner, 不過, 我見下星期一份present都未攪掂都係返屋企先。

先前jessica問我今年生日想要d咩, 我話未諗到, 佢提議不如換左我部相機去, 佢話我部機reload d野都慢慢地, 不如索性換左佢, 呢部casio大大話話都已經有成3, 4年歷史, 都應該係時候換, 其實早兩日之前都已經同jessica行過百老匯, 其實都係諗住要casio, panasonic or canon, 不過當時又未決定到, jessica話我自已諗掂就自己買左先, 到時再cliam返錢, 又係同上一年一樣要自己買自已份生日禮物。 家陣又身處旺角, 又醒起聽日會同ling佢地食飯, 想有新相機用, 於是就自己落左去百老匯睇下, 最後我都係要canon800is, 雖然部機個樣係有少少笨, 但係影相出黎既效果好得(因為自己舊個部機, 影夜景d noice好勁), 就係咁, 未到生日正日已經有第二份生日禮物, whahahhahah。

13 comments:

Jessica said...

其實買生日禮物唔係你就係我家啦,所以冇咩所謂,最重要係你鍾意同有用. 你可以用份禮物去記錄來年的一切,so good!

今日你正日呀,在此留言"生日快樂".

下一年的你會舒適好多,唔洗讀書冇學費..或者真的可以去外地玩呀,係咪??...上次已經係台灣啦...好耐啦

等待@0@

Camustudent said...

我也要說聲不好意思﹗那天我見大家整晚沒有睡,早上各人進入夢鄉不便打擾,故只有弄醒蘇對他說我要離開,對大家(由其係壽星仔)不辭而別實在有點不好意思。

祝你生日快樂﹗

Anonymous said...

都係呢句,生日快樂,又大一年啦.今年入camp 我覺得玩得好開心.如果呀牛冇唔舒服, 我諗會仲好玩 tim 呀

Anonymous said...

Happy Birthday...壽星仔!!
Wishes U 來年咩都攪掂晒..日日都愉快!
今次既Camp,, 真係好難忘!

Jessica said...

我最鍾意係我地幾個人share一張被果时,好moody & feel so good.Warm and friendship in that moment!

i feel we are close at that time!
that is a lovely time!

how about yours?

Gary said...

又係個句, 因為忙住要做琴日個presentation, 有留言都唔reply住, 要留到今日先reply。

jessica: 講真, 係塘福camp入面, 大家都傾左唔算多, 但都有不少既事, 其實大家係下一年都會好好多, 尤其是係經濟方面, 包括ivan, thomas & jaemi, 我下一年讀完書, 就更加係解脫啦!!!

自從, 同你&阿牛去完日本之後, 自己單獨去過北京, 再同另一批fd去過泰國, 希望呢一個係一個cycle, 下一次係可以再同你&你地其他人再去外國玩。

多謝你sms send黎既happy birthday。

Gary said...

Thomas: 講真個句, 我個日既EQ未免差左d, 不過, 我見大家難得入黎尤其是Jaemi, 仲要請埋星期一既假黎玩, 阿牛更加係病住入黎, 佢又係要請連續兩日既假, 我先唔想大家一起身就走, 更加唔想入到黎大嶼山, 但係就晨咁早就走返出去東涌食飯, 完全係浪費晒成個旅程既意義。

當然, 可能你平日對行路真係冇咩好感, 但都希望你明白我本身既原意, 大家出黎玩, 各位又未至於七老八十, 曬下太陽, 又係另一種回憶。

Gary said...

Camus: 對於平日已經甚少攪活動既你, 要你幫我籌備今次既camp, 我都知你當中做左不少功夫。

你既早走, 講真個句, 你問我, 我可以話你知我真係有唔開心, 但亦都明白你既情況, 不過, 前一晚玩既, 都係大家之前都未試過咁玩得咁開心, 最衰就係d啤酒一早買晒, 如果唔係既話大家仲可以玩得盡興d(雖然我d酒量係差d),

不過, 係個晚BBQ個時見你都唔多出聲, 唔多似你, 係到左後尾你飲左兩杯之後, 就成個人醒晒, 返晒黎咁, o個個先似係你....

Gary said...

堅: 我都覺得係, 大家都係起勢咁傾, 當日如果你唔講, 我地成班人都唔知原來傾傾下都已經係5:45a.m, 真係天都光, 時間真係過得好快。 學星爺話齋:『開心既時光過得特別快, 又係時候講拜拜!!!』

Gary said...

jaemi: 先同你講聲唔好意思, 難得要妳就教會既活動, 再而請埋星期一既假而入黎我呢個生日camp, 今次未能用盡兩日時間去玩, 有點兒可惜。

仲有好少可, 見妳可以去到咁盡轄出去咁玩, 唔知你平時有冇飲酒, 如果冇記錯呢十幾年黎, 我真係第一次親眼見你飲酒, 我應該見你飲牛奶多過飲酒, haha..........

下年大家有既負擔都會解開, 無論你, ivan, thomas同我都係一樣, 大家都咁開心...

Gary said...

special for 牛: 妳雖然冇係度留言, 但係我都想係度寫d野俾妳, 妳個日雖然係病入膏肓, 就快會死咁, 但你都撐住入黎, 多謝晒!!!

Gary said...

最後, 最後, 要係度多謝各位參與今次camp, 其實今次camp大家又對各位認識又多左, such as :點解thomas可以標得咁高既原因......, 仲有 中學個d野真係講黎講去都唔會厭...

希望之後再有其他活動玩....

Camustudent said...

今次真係唔夠膽領功,我所籌備既野係冇達成到,今次成個camp既籌備係菠姐同牛,多得佢地個camp先攪得咁成功。

唔多出聲其實好大原因都係因為工作壓力所引致,始終都需要慢慢warm up越玩越放,多謝朋友們令我暫忘壓力,放鬆左一整晚。

p.s:Gary,等你既記錄