Saturday, September 09, 2006

好朋友系列: Jaemi

Jaemi又係我中學既其一位同學仔, 用咩黎形容佢呢, 應該咁講我諗用虔誠既教徒黎形容佢就最貼切不過, 當然唔係話佢成口都係馬太福音呀, 創世紀呀(唔係電視劇呀!!!), 得閒無事就同你講下五餅二魚故仔, 只不過自中學以黎, 佢好似已經開始返教會, 約佢出去玩的話佢都會以教會為先(要睇下教會有冇function), 雖然佢好少向我地說教, 不過, 我知佢對教會既事係絕對係百分百既投入, 正因如此, 所以平時都比較難約到佢出去玩。 可能佢係一個教徒關係, 對於我呢d"魔鬼"佢都好似好少同我接觸(講笑!!!)傾下計, 講下心事, 所以有時同佢d話題都比較顯淺, 唔係話表面, 只不過就好少講到d太深入既野, 不過呢方面既野可以交俾Jessica。

講真個句, 係咁多個女仔入面, 唔知點解, Jaemi唔係好似女仔咁, 佢成個骨架都有d係男仔格, 係中學時代, 唔講佢係正常女仔的話, 其實佢真有d似 TB(Tom Boy), 佢d打扮都幾鬼男性化, 不過, 自畢業, 出黎做野之後, 呢個殘酷既社會就將佢潛在體內深深深深處既女性荷爾蒙迫返晒出黎, 終於開始似返個女仔, haha, 仲有起碼家陣有阿譚要佢, 咁就証明佢真係一個real woman, whhahahha

其實, 正如頭先所講, 可能中學畢業之後, 佢一方面忙工作, 兩來佢又忙教會事項, 所以平時活動出席既次數都可以話係唔多, 我知佢同我地呢班fd出黎玩既時候, 有時可能會格格不入, 講真有時我真係好似見到佢一個人呆呆的坐係度, 冇咩聲出, 不過, 每次既活動佢都十分願意盡量抽空出席, 希望日後, 大家多d出黎玩, 可以更加投入or溶入大家玩樂方式。

Jaemi既出現, 永遠都覺得會令我諗起Jessica, 因為佢地兩個係中學時代永遠都係『孖公仔』咁出現, 而佢兩個既出現又令我諗起Thomas, 由於某d關係既情況下, 佢地三個可以話係用『鐵三角』黎形容, 劇我所知當年中學時代好興寫信仔, 就係將寫完個d信就會將佢摺到心型呀, 三角形個d呢!!! 佢地三條友成日係度互相寫信交換架, 當年已經好奇心比較大既我,已經好想知佢地成日寫d咩既呢, 奈何, 當時同佢地熟既程度只屬一般, 所以都唔好意思問出口。 仲有, Jessica講過, 平日就算佢地兩個好耐冇見, 如果一旦見返面既話都可以傾好多好多野, 佢同Jamei可以話係一對真正既好姐妹。

Jaemi可以話係一個長期病患者, 係中學時代已經成日見佢話胃痛, 又話要食胃藥, 又要飲牛奶。 到左出黎做野之後, 可能workload大, 令到佢個胃既情況更加惡化, 成個人瘦得好厲害, 人稱『火柴人』就係佢個類, 之後, 佢就去左做一次bodycheck, 發現原來佢個胃有d唔知咩菌既存在(佢講過不過唔記得), 所以會令到佢個胃成日都唔舒服, 既然已經搵到咩原因令佢變成咁的話, 希望佢打後既日子佢要好好保重身子啦!!! 唔駛成條柴咁啦, 仲有樣野想話過你知, 我一見到d火柴人, 不其然就有個衝動想過去"啪"斷佢地d手手腳腳, 所以Jaemi為左你既生命安全著想, 你都係肥d好...唔係, 有一日我怕我自己控制唔到自己, 到時......... wahahahha~~~~

之前都講過同Jessica, 牛牛, 堅都一齊去過唔少地方旅行, 就連Camus & 蘇生都試過一齊去澳門, 中山等, 係我地過往既各類"合家歡"長短線旅程中, 包括, 中山, 澳門, 深圳, 廣州等, Jaemi佢都好似缺席左不少, 嚴格d黎講, 應該係一次都冇一齊去過, 據我所知佢缺席原因大多數都係同佢本身返教會d時間撞期or有其他事令佢join唔到, 不過正正就係咁, 令到我成日都覺得成班friend一齊玩都未試過可以齊齊整整咁去玩一次, 永遠都好似有個缺口, 黎緊小弟生日各位都已經一早confirmed話去返兩日一夜玩返餐, 希望今次可以真真正正咁齊人。

黎到呢度, 我可以以此作為一個分水嶺先(Section 1), 其實前文曾提過既Jessica, 牛, 堅, Camus, Thomas & 本文既Jaemi佢地全部都係我中學之中其中一批最好朋友之一, 亦都係我生命中不可缺少既其中一部份, 對上個二十幾年黎佢地俾左我不少既歡樂回憶, 打後更希望大家繼續加深大家彼此友誼, 繼續我地一個月一大相聚(大活動就等我, jessica or牛牛去攪), 二個星期一小相聚(呢d就自己各自約啦!!!), 生日又聚, 大時大節-新年, 聖誕, 端午, 清明, 重陽, 國慶, 回憶又聚一聚, 得閒無事聚一聚既精神, whahahaha。

p.s: Jaemi, 之前有叫過你得閒上黎我呢度睇下&留言, 點知你話我個blog講d野唔夠深度, 聽完之後有d唔開心, 我仲記住你個句說話架!!! 不過, 雖然知你忙, 但都希望你係度好似jessica佢地咁, 係度留返少少既留言呀!!!!

(下次預告: 特別加開 - 神秘嘉賓)

7 comments:

Anonymous said...

究竟邊個係神秘嘉賓呢?
好期待呀...

Jessica said...

Jaemi係真真正正一個中1時開始識的同學仔,記得開學笫一日要排隊,我同佢一個肥一個瘦,但係大家都係唔高所以排前面,咁就識左啦..咁就十幾年啦.

當時我同佢大家住得好近,有時返校見到佢就一齊行.佢Daddy有時車埋我返校..所以我同佢family都算熟絡.

我地2個係同一個星座~雙魚~成日胡思亂想果隻,所以更加投緣.

其實最初鉄三角係我,jaemi同阿joe mark先真.

真的,一世朋友!

Anonymous said...

嘩...Thanks Gary!! 睇完都有d感動 @;@!cool~~ & Thanks Jessica 既補充, 你哋絕對係我"一世朋友"
喺度...真係要同你哋講返聲"Sorry"!! 因為之前有好多function我都無出席(特別係d旅行).. 雖然係咁,但係你哋重來都係放棄我/(唔預我)...
諗返當年, 我記得中一開始我就已經剪咗個男仔頭, 我又唔鍾意d女仔..[BB巴巴], 所以除咗Jessica,我當時通常都係同男仔玩多, 如果唔係, 你哋都唔會叫我"麻甩佬"啦!
不過講開又講, 有段時間真係成日玩自閉.. "雙魚座"係咁架喎~~ 邊個叫我出街都唔想出... 就算出咗, 都唔多想講嘢.. Anyway, 都已經過咗去lu...
** 係度要特別多謝你既關心,,, 個胃既問題, 就由佢慢慢recover啦! 而我亦積極搵緊增肥既方法(e.g.飲吓營養奶) 我深信我既增肥計劃..指日可待..哈~哈~~ **
我有話個你個blog講d野唔夠深度咩?? 我都唔記得lu.. 我知你”大人不記小人過"既.. 你咁胸襟廣闊..hahahhahha!!

Camustudent said...

每一次朋友糸列我都會讓一讓主角寫先,自己寫後,點知閒人gary既一日一篇blog將妳既糸列越壓越後,差點忘了留個言。

講起Jaemi翻起腦袋,最深刻既事除左係先前講過既F.2Lab中事外,其餘要數既就真係數到大家F.5畢業之後果幾年既事,果段時期都可以話係我同妳最熟既時期,原因可能係同大家當時既際遇有D似有關,因為大家又係讀夜校,又係o係朋友之中最早出黎社會工作既,又竟然會係應該要努力讀書既時候煩下感情事既人,所以大家周不時都會通下電話,對於當時大家既感情事,相信都不只略知一二,雖然而家我地都因為搵倒理想一半而疏左,但比起要熟到好似以前咁要煲(電話)粥食既話,得既當然比失既多啦。

話時話,大家唔好話我篤背脊,gary你又試俾我發現你o係篇文中串錯Jaemi個名一獲喇,而蘇偉泰你竟然都會串左,究竟係我同jessica串錯丫定你地串錯呀?

Gary said...

本來想一早reply jaemi既留言, 耐何因為忙住岩岩星期一自己o個份功課既presentation, 所以見到有人留言都要忍住手。 唔係星期六&日就玩得唔盡興。

講返jaemi先, 係喎, jessica講開, 我先醒起仲有麥念慈呢個人, 你地3條友先係真正3劍俠, 不過, 後尾老麥俾阿蕉得到手之後, 佢同我地就再冇玩得咁密, 仲越黎越梳, 家陣仲已經唔係我地生活圈子入面添。

又再一次講多少少jaemi d野啦, 其實當年中五畢業之後, 見佢走左去讀ive, 之後轉黎轉去, 由本身讀電子, 再之後再轉讀電腦, 好似都未選擇到自己條路係點, 本身已經同你都唔多傾計, 係個幾年好似對你一冇所知更加有一種距離感, 你既一切都係透過jessica or camus所講先知道, 成日見你好鬼愁個樣, 都唔知同你講d咩野好, 幸好到家陣, 你都總算搵到一份算係合適你既工作(起碼你係呢間公司都做左6年咁耐)。

希望打後日子, 唔止得今次既camp咁簡單, 可以玩多d多元化既野, 唔好次次only出黎食飯, 好鬼死齋, 大家都係後生仔女, 應該趁後生玩下d戶外活動, 下下都困係間餐廳度, 食個飯, 傾兩句, 唔多足夠, 可能我份人貪心, 我覺得大家仲可以做更多既野, 我地既回憶應該唔止only係邊間餐廳, 乜乜cafe, xx buffle, 當然啦, 呢一切都係靠大家去付出,

Jessica said...

回憶是由大家一起建立,不讑是喜是悲都是一種生活的真實感!十分珍貴@0@

Gary said...

Jessica: 我都係大既呢個意思啦...WAHAHHAHA