Saturday, September 16, 2006

第一餐生日飯

星期四原先係約左ling佢地係行街睇姐妹衫(係, 唔知點解又係關我事), 阿ling話難得今晚約齊人, 咪話順便慶祝埋我生日。

放工5:15p.m一個箭步就先去左新世界百貨o個邊, 係百貨公司入面有一間專係賣晚裝or ball既衫, 都有d姐妹衫, 首先係Ling同小狗到左先, 佢地就埋頭苦幹咁起勢搵衫(係小狗自己結婚之前, 佢會幫佢表姐係11月個時做姐妹, 所以佢就順手搵埋姐妹衫), 之後jackie, 貞, 陸陸續續咁黎到, 幾個女人就係度不斷咁係個更衣室走黎走去, 出出入入, 我同william就坐左係一兩邊就望住佢地行黎行去, 女人原來買衫or試衫係咁樂此不彼, 由5:00p.m, 試到差不多到7:00p.m(係講緊係同一間舖頭入面喎), 之後都試唔岩, 於是就走人。

今晚, 我地去左重慶大廈食咖哩, 哈, 除左睇王家衛套"重慶森林"之外, 基本上我真係未入過去重慶大廈入面, 今次係我第一次入去重慶大廈, 真係好緊張, 一踏入去大廈入面, 真係好似變左另一個世界, 所有面孔都係黑黑的, 小狗就更加好似驚會俾人捉左去咁, 沿途捉實奶媽隻手。 今次食飯, 我地去左3樓一間叫『新德里餐廳』度食, 開頭我仲諗住係重慶食咖哩會係好好好特別(要用手食呀...個d野), 不過, 其實都係同其他印度餐廳冇咩分別。 係呢度食野其實一d都唔貴, 我地最後埋單都好似係位位$60左右, 不過, 我地都算係叫左好多野十幾廿款都應該有。

p.s: 有少少貼士俾大家, 阿ling話上operice睇到, 如果你埋單講時同佢講你係openrice member, 你埋單係有discount架!!(係呀就咁用口同佢講就得, 唔駛show埋member card or 問你card no.) 當然我地都有用呢個方法, 真係有discount架, wahahaha!!!

No comments: