Monday, September 18, 2006

同一屋簷下 - 生日camp (上)

今日係入camp大日子, 因為知道星期六&日都會去玩, 冇時間做星期一份present, 所以琴晚留左係office度做份powerpoint攪到成10點先走。 係出發之前我都仲係屋企做緊個powerpoint, 好彩係出發之前岩岩好攪掂姐, 咁就可以安心咁樣開開心心去玩, 唔駛心掛掛。

今日約左jessica佢地3:30p.m係荔景MTR度等, 去到個時, 見到牛牛一險倦容同我講, 琴晚佢同堅, 阿達, winnie & 輝仔去庸記食飯, 食完之後, 佢地個個除左堅&輝仔之外個個都上嘔下瀉, 原本阿達下午都有上牛牛屋企一齊出發, 點知佢真係頂唔順, 於是就返左屋企睇醫生, 所以今次就黎唔到camp。 而牛牛佢個樣都唔多掂, 面青口唇白咁但係佢話佢帶左藥應該冇問題, 好兄弟有義氣。 而今朝camus又打電話俾我話, melody唔舒服黎唔到, 所以原定有9個人去既大嶼山兩日一夜渡假團就有少左2個人, 又正正因為咁, 係各方面既機緣巧合下, 造就左今次真正出席既呢班人 - 《Gary, Jessica, Cow, 堅, Camus, Thomas & Jaemi》全部都係流住純正『禮記』既血。

因為第一個夜晚, 我地諗住入去BBQ, 所以我地首個目的地就係先去東涌既supermarket買野先, 我地兵分兩喎, 我, jessica & jaemi就去買BBQ野食, 而牛牛, 堅 & thomas就去買乾貨, 係唔係唔見左camus兄呢, 因為佢係話放工之後要去interview見工, 所以就晏少少先到, 我地去買住野先。 由於得七個人既關係, 所以買野食個時都忍住手, 唔好係又拎唔係又拎, 免得到時眼寬肚窄, 最後浪費食物就唔好啦!!! 攪掂晒之後, 牛牛就怕自己唔食得BBQ d野, 所以佢都特登去麵包舖買左個排包以防不時之需。 就係casher排緊隊其間, 居然俾我地撞到另一批流住『禮記』既同學仔 - Square, 原來佢係同佢自己個班既『禮記』人又係入大嶼山玩兩日, 不過佢地就係貝澳個邊, 我地就係塘福個邊, 兩個地方。

買完野, 就去搭車入渡假屋, 就係呢個時候有人大叫左一聲奶媽呀, 我開頭都不以為已, 望真d真係奶奶, 原來佢今日約左個住係東涌既fd上去佢屋企玩, 咁岩又撞到我地, 今日真係超Lucky一口氣撞到咁多『禮記』d人。 原本諗住搭的士入去去渡假屋, 點知個的士站爆晒咁制, 大嶼山的士total得40架左右, 要等都唔知企到幾時, 咁我地就決定搭巴士入去渡假屋。

(待續~~)

No comments: