Saturday, September 09, 2006

誓師大會

之前應承左幫Claria &佢個partner黎緊9月&11月幫佢考牌(實際係考D咩上年都幫個另一位師兄個時講過), 於是今晚就約齊成班helper進行一個簡單而隆重既誓師大會(其實都係大家一齊食個便飯姐, 正確d講, 應該係佢請我地呢班食飯先岩), 今晚我地首先6:30p.m約左係旺角中旅社集合之後再上我地既總基地參觀兼簡要地briefing一次(佢地係旺角某一商業大度租左一間細細既office黎做總基地)。

咁今日下午四點鐘, 我見冇咩野做, 時間尚早未到集合時間, 咪諗住係房度恰一恰啦, 點知咁就賴野, 一扎醒望一望個鐘----->"6:30p.m", 唔係呀, 於是第一件事唔係去換衫, 梳頭出門口, 我呢d醒目梗係打電話同當事人講話有d事遲少少到啦, 點知打極Claria個電話都唔通, 如是就馬上打俾小菲啦, 好彩小菲個電話通姐, 同佢講聲話遲少少到。 就係咁, 就馬上梳洗出門口, 由屋企包埋gel頭換衫then出到旺角到埋總部都係做左9個字時間, 我都話我呢d係講efficiency既啦~~~~

上到去當然全部人都到齊, 我睇佢地都應該已經briefing完, 咁我就私底下再問下Claria有d咩幫到手, 到左8:00p.m左右, 我地就一齊去食晚飯, 佢地今晚係泉章居book左位, 雖然係book左位, 不過晚市都係依舊超多人, 我地都要等到成8:45p.m先有得俾我地入座。

其實有部份helper係佢個partner搵返黎, 至於另一部份(即係我呢d)就係Claria搵, 咁Claria除左搵我之外, 仲有搵埋讀higher diploma既同學仔, 小菲, Amy & 阿超, 我地都係同一班既, 所以大家食飯個時都有講有笑, 不過, 就正正因為咁, 而令到我地好似攪左一個小圈子出黎(我地幾個經常性圍起上黎傾計, 漠視左其他人既存在)。 因為到時真係考mork&真正o個時, 唔會因為咁而影響工作啦。 食到10:00p.m大家就散水, 各自歸家。

No comments: