Monday, September 25, 2006

同一屋簷下 - 生日camp (下)



食完生日雪糕之後, 又冇酒水繼續供應, 於是大家都坐左係個廳度開始傾計, 其實都唔知點解大家會冇啦啦坐左係個廳度吹水, 可能呢個係好自然既動作, 成班吹水王又坐埋一齊由頭先BBQ傾完, 到家陣都已經係2點幾3點又傾過, 7條友大家傾呀講呀, 又係再講返中學d野, 雖然呢d野雖然都已經講到爛晒, 但唔知點解每一次拎返出黎講, 大家都係可以咁興高彩烈, 大家講下傾下吹下笑下叫下, 堅兄突然彈左一句出黎話:『家陣已經5:45a.m』, 嘩!!!!! 不知不覺原來已經去到5:45a.m。


成班人做廳長


第2朝見到thomas縮成一舊~~~


我地既亂葬崗~~~

如果唔係堅講出黎, 真係唔知我地原來已經傾左咁耐, 一打開窗簾個天好似都開始光, 大家都係時候恰一恰, 由於兩間房都好似細&迫得濟, 於是就提議將房入面個兩張床褥抽出黎放係個廳度變成張大床, 成班人就咁做左一晚廳長(應該話除左牛牛&堅之外, 因為牛牛唔舒服, 所以佢都係入房訓會好d), 由於被單嚴重缺乏, 所以Thomas係未能分到被單。 到左第2朝, 可憐既thomas因為冇被用, 所以就凍到成個乞兒咁縮埋一舊, 而camus就因為要返主日學, 就係咁e休息左3個字左右就係6:00a.m既時候就自己搭車返出去先, 不過, 由於大家都太眼訓所以都冇人知佢走左。


呢張係牛牛難得精神奕奕既相

10:00a.m左右大家都起身刷牙洗面, 難得黎到大嶼山冇理由咁快走返出去架, 於是就提議去長沙個邊d餐廳食埋個lunch先散水, 其實今日既天氣難得好好, 太陽雖然烈日當下but又唔係太熱同埋又有d風, 但係耐何大家都冇perpare泳裝, 如果唔係大家一齊落沙灘曬下太陽就仲好, 仲perfect, 講下講下, 我好似真係冇同過jaemi & thomas去過沙灘, 船河都未試過, 我諗以後都好難有機會約到佢地去沙灘玩, 今次難得既機會都miss左, too bad。


我地既慢慢長路~~~


呢個就係目的地既餐廳, 雖然d野食真係好一般, 但係對住個海灘食野, 個人好似型左!!!

交左房之後, 就向我地lunch目的地出發, 由於, 我都未去過長沙個邊, 所以都係由jessica帶路, 由於佢上次係貝澳o個邊過去長沙, 所以佢就唔多知係塘福過去要幾耐, 開頭以為行一陣就到, 點知越行越耐(都行左成半粒鐘都有~~~), 大家都行得有d辛苦, 不過, 唔係講笑, 可能牛牛琴晚訓得最多既一個, 佢反而係冇咩事, 仲要係最精神奕奕一個, 當然啦, 佢d行李由頭到尾都係由堅一個人擔起晒。幾經辛苦, 我地終於行到呢個上長沙既地方, 係沙灘旁邊有一列餐廳, 我地隨便搵左一間餐廳食, 其實野就唔係特別好食, 不過, 坐係沙灘旁望住個海食野, 呢d享受唔係成日都有, 其實呢個沙灘好多都係鬼佬 一大家細黎, 成個感覺又好似upguard, 型左, haha~~~

後記: 其實原先我地諗住plan去露營, 點知之前個一個星期都一直落住雨, 唯有改去大嶼山camp啦, 今次都玩得總算開心, 希望下次再玩其他野~~~

No comments: