Wednesday, September 06, 2006

婚宴

黎緊12月, 將會係我既好朋友小狗既結婚大日子, 我同佢由中學相識到依家, 我同另外幾位朋友當然係被邀請做姐妹啦, 哈, 哈, 係唔係好奇怪我會係做姐妹呢, 其實, 小狗玩開個批既中學同學, 基本上完全係全女班的, 但係唔知點解偏偏就夾著我呢個男生。 自中學畢業之後, 每次既約會都會有我呢個男生既出現, 哈, 每每同人地講起上黎都覺得幾威下...wahhahahha...成個馬扶咁....wahahhahah

琴日, 阿Ling同我講佢放工之後同小貞貞會去睇姐妹衫, 問我有冇興趣一齊去, 我呢d八卦人士梗係要去睇下啦, 於是一放工就標出office門口, 我地首站先到太子既金都商場逛一逛先, 其實呢個金都商場, 我成日搭巴士呀, 或者行聯合中心都成日經過, 但係就永遠都冇行過入去, 都唔知入面係什麼家伙, 什麼格局, 今日同Ling &小貞貞行完一轉之後, 終於知道是什麼一回事, 不嬲都知入面係買d結婚野, 不過, 係估唔到林林總總既野都有, 例如, 我見有間舖頭係專賣d閃閃下既高跟鞋, 原來個d鞋跟位都有得特別款式, 今次真係大開眼界。

原來, 女仔choice d姐妹衫都幾煩下, 由要睇款, 又要睇顏色, 又要改短, 又怕肥得劑, 又怕個"zone"托唔起, 我地由6:00p.m睇到10:00p.m, 當然中間有段時間去左食野啦, 我地由金都行到朗豪坊再行到家樂再再行埋去新之城, 大大話話都起碼廿幾三十間, 不過, 睇黎睇去都好似睇唔上眼, 仲有主角新娘話最好就全部姐妹都係米白色就最好。 當然啦, 行左咁耐到最後都係冇咩總結。 要下次等埋主角新娘及其餘既姐妹一齊出席再choice過。

不過, 我發覺原來結婚都真係幾多野攪, 就單單係選著咩衫就已經諗到頭爆。 仲有咩, 酒席呀, 婚紗相呀, 就連去咩地方渡蜜月都要煩一餐, 當然啦, 同自己心愛既人一齊攪雖然係煩, 但係應該都係開心既。 未來黎緊個兩, 三年都應該將會有好多朋友仔結婚, 幾時又輪到你地呢!!!

No comments: