Friday, September 22, 2006

生日e card


係我18號生日persent完返到屋企, 收到suki個電話, 當然佢就係同我講生日快樂啦, 同佢講下講下, 叫佢不如整個生日蛋糕送俾我(因為佢得閒冇事就鍾意整下曲奇餅呀, 蛋糕呀), 佢就話得冇問題, 之後就收左我線, 過左應該一個鐘之後, 佢就send左呢張birthday cake card過黎俾我, 哈, 佢話佢係網上面遂個element搵出黎再合埋佢先整到出黎, 難就唔難不過就費d時間, 哈, 多謝晒~~~

不過, 呢個birthday cake card應該唔計入生日禮物行列入面, 因為係我既生日禮物既定義入面, 最basic係有d實物拎得上手, 先可以定之為生日禮物。當然, 我都好多謝suki咁有心做呢張生日卡過本人。




之後, 佢仲做多左兩個version, 一個係許願前, 一個係許願後, 再再再一次多謝佢咁有心機整呢張card。

4 comments:

Anonymous said...

哈! 就算你唔當這card係你既生日禮物, 我都唔會再送禮物俾你...Wahahahaa!! 但係你就欠我幾年的生日禮物呢...

P.S.: 我send俾你最後的兩個versions, 兩個都有你既大名係入面o架 (你要求的), 但係你用咗個無你既大名既"許願前的蛋糕"呢!! 哈哈!

Gary said...

叔琪: 點解你就冇欠我, 而我就欠你呀......

Anonymous said...

哈哈哈... 這是事實囉... 呵呵呵..!!

Gary said...

呢位小朋友, 睇你個留言時間都接近夜晚11點, 你都係眼訓亂講野, 你都係早d訓啦...