Saturday, September 02, 2006

Morning Call

見唔見到有舊黑雲係上面(右上角)~~~

今日一朝早9:00a.m就俾大小不良噪醒左, 晨早流流大不良就入左我房問我起身未, 之後小不良就隨尾入埋黎我間房, 係呢個情況之下俾佢兩隻野攪一攪邊樹有可能訓得返, 橫掂起左身就順手開部電腦先啦, 一開電腦, 阿榮就send左個msn問我今朝去唔去沙灘游水, 我見都起左身, 原本都定左下午去泳池曬太陽, 咁就拿拿聲起身執野, 再煮個福麵食完就出門口啦, 去到旺角都已經10:45a.m, 係旺角搭小巴落西貢。

今日即興落沙灘, 其實阿榮之前係約左佢個fd, 仲有Sammy, 係今朝咁岩係msn見到我蒲頭就順便call埋我。 係入西貢途中, 我見到好似落左小小雨, 不過都係灑完一陣就冇。 我地今日去三聖灣游水, 我地係中途既白沙灣落車, Sammy已經係碼頭度等緊我地, 之後我地要再搭$10駁船先過到去三聖灣。 其實, 我入西貢的話多數都係落半月灣居多, 三聖灣都係第一次黎, 呢個灘d水都幾清, 不過, 個沙灘就細左少少(size應該係半月灣既一半左右)但係就相對冇半月灣咁多人, 今朝去到, 成個灘都係得小貓三, 四隻(仲以為會有d美少女出現, 失望~~)

之後, 曬左一陣太陽之後, 突然風起雲湧, 落起大雨黎(真係落狗屎個隻), 仲要行雷添, 咁我地唯有執起晒d野, 搵個地方避避雨先啦, 點知越等d雨就越大, 之後阿榮個fd就話不如沖身換衫走人(咁個天都係咁冇計啦),點知我地個個一沖完身, 換完衫之後, 個天就停晒雨, 不突止仲要有個猛烈太陽出黎, 都仲不突止, 仲要有大批大批既美少女係碼頭個邊入緊黎。

頂, 不過衫都換完, 身又沖左, 又廢事再攪一輪, 所以都係決定走人, 我地一上返隻駁船之後, o個位揸船既婆婆就笑笑口問我地做咩咁早走呀, 仲話我地落雨o個時就入黎玩, 出太陽你地就走, 唉!!! 鬼唔知咩, 今次真係連阿婆都笑我地。 失禮呀~~~

2 comments:

Anonymous said...

註定你同美少女無緣份.......

仲有,D美少女通常都好遲起身,因為大部份美少女都鍾意安樂醒,我今日起身果時,天頭都不知幾好,太陽伯伯猛咁揮手叫我起身添呀,哈哈哈~~~下次唔好咁早入去喇!!!

Gary said...

好遲起身的人: 我平時聽安樂死就聽得多, 乜有安樂醒呢個term架咩!!!