Thursday, August 31, 2006

辦公室一, 二事

琴日係office同事傾緊計o個時, 唔知邊樹黎左隻蒼蠅飛黎飛去, 同事G就彈左一句話:『我地呢度果然係夕陽部門~~~蒼蠅都黎"嬲"一"嬲"!』, 哈!!! 講真, 係我未轉過黎之前, 我都聽聞我地呢個section成日都話會摺埋, 不過講左幾年都依然健在, 唔通呢隻蒼蠅就係先兆。


今日下午四點零鐘o個時, 我既新阿頭黎左(其實應該係下星期一先黎report duty), 聽聞佢係由SO轉上黎做BSO, 不過, 見佢個樣好似比較沉靜咁, 唔知打後既日子會係點呢!! 不過, 都好既, 唔係咁嚴, 而且大家都係後生仔女易話事, 總之俾我順順利利做晒d功課&讀書就得架啦, wahahahhah!!! 我畢業之後, 就會出去創一番大事, wahahhahahha!!!! 今年係我Final year, 邊個阻我讀書既話我可以敢講係遇神殺神, 遇佛殺佛。

No comments: