Tuesday, August 08, 2006

冷笑話-爛笑話

近日, 唔知點解公司內部吹起一陣冷笑話之風, 各同事之間, 得閒無事就彈一, 兩個冷(爛)笑話出黎, 其實事緣係由一位同事問起一個極之普通問題

同事A:『 昨日我的家裏來了隻狗仔 , 唔肯走...
諗住暫時養任先啦...
咁我應該買咩俾佢食呢 ? ... (昨日買麵包頂任當先 , 如果買狗糧 , 邊隻牌子好 ?)
同埋 , 要唔要帶佢去漁農署到檢查呢.........』

之後有同事(男的)回覆:
同事B:『我一出世就黎左隻雀仔 , 唔肯走...
諗住暫時養佢先啦...
點知佢越黎越強壯...咁我要唔要帶佢去醫管局到檢查呢??
哈哈, 講笑姐』

繼而再有同事回覆
同事C:『今日真係好冷...』

從此, 冷笑話就在在同事之間此起彼落, 家陣post 幾個出黎俾大家睇下我地有幾冷~ ~ ~

1.)
今日小明約左女朋友行街, 心諗今日要讚下佢靚先!
咁佢見到女朋友之後就同佢講: 嘩! 你今日真係靚爆!





於是佢女朋友就BOOM一聲爆左
2.)一女子因胸小而嫁不出去,
一次相親時問男方:我胸小你嫌棄嗎?
男人問:有饅頭大嗎?女人說有。



成親之夜男人衝出洞房跪地仰天長呼:天啊!旺仔小饅頭!
3.) A蛇同B蛇睇緊風景.......
A問:我地有冇毒嫁?
B:唔知wo,做咩咁問?
A:冇,我咬親自己條利之嘛......
4.) 一天在森林裡大灰熊跟小白兔一起在疴屎
大熊問小白兔:「小白兔呀,你疴屎的時候怕唔怕你的屎沾污了你身上雪咁白的毛毛呢?」
小白兔很精靈的說:「我唔怕架,對我沒有影響架。」
大熊淡然的回應:「咁就好喇..............」






跟住一手就拿起小白兔來「抿屎」!!!!!
5.) 當年花木蘭代父從軍................
有一日當佢同班戰友上戰場殺敵,忽然月經來潮........
由於佢"失血"太多,佢騎住馬向前衝的時候就非常暈眩
就咁樣,佢就墮馬暈鬼左..........
當佢醒返的時候,d戢友同佢講 : 你頭先你中箭失血過多暈左,小雞雞無左啦,不過唔駛擔心,個傷口我地同你縫埋左啦..................


3 comments:

Anonymous said...

仲有...

有一隻貓,佢食左隻滑鼠落肚,第二日...








佢死左

Anonymous said...

仲有...

有一隻貓.佢食左隻滑鼠落肚,跟住佢話...









好滑呀~~~

Gary said...

肥仔....你又黎....