Friday, August 25, 2006

七、八、九飲到嘔

星期六先係牛牛既生日大日子, 但係正日當然係留返俾佢同堅過兩人世界啦!!! 所以今晚我地就先同佢食飯慶祝先, 聽日就由得佢地兩個過佢地兩人世界。 今晚我地book左一間係銅鑼灣既泰國餐廳食dinner, 呢間餐廳正正就係總統戲院樓上叫『泰簡單』。到左5:15p.m左右我已經到左銅鑼灣, 由於牛牛先前已經同我講佢想要個軍曹公仔掛係我地將會送俾佢既生日禮物(一個X-girl既布袋for佢遲d返學用)上, 我就四圍搵下邊度有得買呢d野, 幾經辛苦終於斜我係d玩具舖頭搵到。

6:15p.m左右, Jaemi打俾我, 問我係邊樹佢話佢放工過黎搵我(佢係銅鑼灣返工), 我就係Sogo附近等佢啦, 佢一過到黎就同我講話好肚餓, 我地見時間尚早(我地book左7:30p.m), 於是就走左去KFC坐下兼食少少野, 佢就食左個鬆餅, 我就要個細薯蓉, 大家食住野吹陣水, 過一陣已經7:20p.m, 於是就行過去『泰簡單』度, 我同佢兩個好準時就去到餐廳, 仲有其他人, 唔駛問當然係例牌遲到。 我同Jaemi雖然剛才係KFC食左少少野, 不過, 眼見Menu入面咁多款野食, 加上頭先個d鬆餅, 薯蓉都只不過係過下口癮, 根本頂唔到肚, 於是就趁其人未黎先前, 我同Jaemi就偷偷地叫左個雞翼食先。 原來偷食個感覺好正, 一路望住個門口(睇住佢地黎未), 一路大大啖食, 真係幾正, 唔怪得之咁多男人去偷食啦, wahahahha!!!

呢碟就係我同Jaemi偷食既釀雞翼~~~

7:50p.m 牛, 堅, 達終於都黎到, 過多一陣Camus, Melody & Jessica都黎埋, 齊人於是就叫野食, 今餐都幾豐富, 我地叫左個中既冬陰公湯, 蝦餅, 燒墨魚, 泰式濕抄河, 明爐燒魚, 抄芥蘭, 泰式豬頸肉, 飯筒(其實只不過係炒飯), 仲有泰式豬肉多士。 係一路食野期間, 大家就開始商討我既生日去邊樹玩好, 其實上次阿堅生日食飯o個次, 大家都傾好左話9月16, 17號大家一定要請假去『海泉灣』玩返兩日一夜, 琴日就舊事重提, 主要係因為阿牛聽聞『海泉灣』得返黎既回應係一般, 所以有見及此, 今日就再動議去邊樹玩, 今日提出去幾個方案1.) 海泉灣, 2.) 露營, 3.) 長隆野生動物, 4.) 去長洲or 南Y島等地宿營。 經過各方面一大輪既商討, 大家暫時得到一個共識, 就係去露營。 雖則我自己中學時代去過幾次露營, 但係同佢地去都係第一次, 所以都應該係幾好玩, 在此都十分多謝呢班朋友咁用心去傾我既生日。

食到9:45p.m左右, 就埋單走人。大家見到標題寫住『七、八、九飲到嘔』, 又點會咁快完呢, 我地幾個除左Camus, Melody & Jaemi之外, 我地幾個幫牛牛係登龍街其中一間bar度包左間房($300任飲酒水), 可以等牛牛叫埋佢d同事&朋友仔一齊黎同佢慶祝生日, 我地10:00p.m左右就到場, 之後, 其他人就陸陸續續到場, 牛牛今晚就威, 四圍飲, 四圍"乾", 芝華士綠茶, shooter......等, 除紅酒以外, 基本上只要含酒精既飲品佢見到就拎上手。 到左12:00a.m, Jessica就拎出早已準備好既生日"蛋糕"出黎, 當然壽星女許願, 影大合照啦, 係唔係見到我用『""』括住蛋糕兩個字呢, 因為呢個唔係普通既忌廉蛋糕, 聽Jessica講係西瓜蛋糕, 至於好唔好食呢, 冇人知, 因為當阿牛同我影合照個時, 我就黎手將個"蛋糕"塞左去佢塊面度, 成個"蛋糕'就俾我K.O左。

全酒精類飲品

係唔係成日都唔見我呢, 因為, 今晚我係充當戰地記者, 成晚就幫『七、八、九飲到嘔』既主角-牛牛幫佢影底開心每一刻。

好難得有我個樣既相, 同埋清醒時既阿牛, 因為之後開始佢既『獲利回吐』人生。

遠鏡 - 牛牛的兩位好同事"美寶" & "珍尼花"幫手照顧牛牛。

大家請留意呢張相, 唔好以為牛牛好清醒, 你click大張相黎睇, 佢對眼係定左格架, 佢應該係處於"不醒人事"狀態, 仲有前面個桶就係佢既開心"泉源"~~ 仲有張相做咩樹咁朦, 因為我都應該係醉醉地手震~~~whahahaha

不過, 就算係咁, 牛牛今晚都玩得好開心, 因為, 未過1:00a.m佢就已經飲到嘔, 係起勢個隻, 佢個前同事"美寶"與現同事"珍尼花"就幫佢拎住個酒桶俾佢『獲利回吐』, 佢已經係不醒人事個隻, 淨係識得起勢咁嘔。 堅更尤如一位小小太監要陪伴在則啦!!! 而我成晚不斷係度講『我冇醉!!!』既人, 當然把握機會將牛牛呢d"嘔心"相片一一影低啦!!! 由於, 我聽日約左Jackie佢地返深圳玩要成8:00a.m起身, 我就玩到2:30a.m左右就走先, 如果唔係聽日實起唔到身。

一個人醉醉地就落左去灣仔搭架旺角小巴出旺角, 一上車就合埋左對眼, 再打返開對眼個時架車已經出到旺角, 中間既過隧道個d呀, 我完全冇印象, 架車好似識"瞬間轉移"咁一下就標左去旺角, 次後, 就上的士返屋企。 返到屋企都已經3點幾, 就立即換衫沖涼, 訓覺。

p.s: 今日同阿牛傾完電話, 佢話我已經俾人爆左大"獲", 俾牛媽媽知道我掟"蛋糕"整污穢左牛牛件衫, 之後, 牛牛話牛媽媽話:『叫Gary上黎食飯, 叫佢記住買返個蛋糕上黎』, 我諗呢排我都係唔上牛牛屋企食飯住。

3 comments:

Anonymous said...

讀者投訴~~
"堅更尤如一位小小太監要陪伴在則啦" <--- 用詞不當, "小小太監"呢個詞唔係用來形容我呢個全力照顧女朋友架男朋友的適當用詞.

強烈建議改為"堅更全力照顧佢女朋友"等正面用詞.

希望本blog 從善如流, 不要令長期讀者朋友失望

hehe~~

Gary said...

堅-在此先謝過作為長期讀者既你。你既意見我係會返去反思一下及以後會多加留意。

但係你同阿牛知唔知咩叫言論自由呀, 你兩條友, 成日叫我改我個blog, 琴晚, 牛牛仲打電話黎俾我, 要我cut左三張相去(當然我已經屈服左啦!), 家陣你仲要我......我呢d弱勢社群好可憐呀....

Jessica said...

牛牛..你竟然唔記得攞份生日禮物..好彩眾人皆酒醉我冇醉..小心的啦..
當然我都冇嘔...只係好累呀..