Tuesday, August 22, 2006

冷笑話-爛笑話@Round 2

正所謂『野草燒不盡, 春風吹又生』, 沉靜左一星期既冷風, 唔知咩樹, 失驚無神又黎過, 無聊同事們又黎一個狂風掃落葉式勁post冷笑話出黎:

小榮想要幫他新交的女朋友買生日禮物,他們交往不久,
經過細心的考慮後,他決定一雙手套是比較好的選擇,
很浪漫而不會過分。而且,最近快有寒流來襲了。
他跟他女朋友的妹妹一起到百貨公司買了一雙白色的手套。
他女朋友的妹妹則為自己買了一條內褲。在包裝時,店員弄混了,
女友的妹妹拿到手套,而他得到內褲,沒有檢查一下包裹裡的東西,
他將禮物寄給女朋友,同時附上一封信:

親愛的:
我選擇這件禮物因為我注意到你在晚上出去時,沒有習慣穿它。
如果不是你妹妹的話,我就會選大一點的,但是她穿的比較小,
比較容易脫。它的顏色很淡,我怕容易髒,但是售貨小姐穿了同樣的一件,
她說她已穿了三個星期,她給我看了,都不嫌髒。我看她的尺寸跟你一樣,
我請她試穿,穿上後看起來非常漂亮。我希望我能第一次幫你穿上它,
因為我相信,如果我不是第一次,在我看到它以前,一定有別人的手會摸它,
也一定有別人的眼睛會看它。當妳脫掉它時,請吹一下再收起來,
因為它一定會有一點濕。想一想,這一年我會親它多少次。
我希望你在星期五夜晚會為我穿它。
P.S. 如果趕上流行,戴它時,將上面摺下一些,這樣裡面的毛才露出來。

愛你的  小榮上
喂?搵邊個?
呀,我搵楊過呀!
我係David Bowie呀,你係邊個?
車,我係David煲湯呀!
我係David煲薑呀!
係咁我David Bowling呀,喂,你個電話幾多號呀?
四號呀!
hello,我想搵你戴帽
喂,你住係邊度呀?
我住係印度呀,喂,你一陣間去邊呀?
我一陣間去金邊!
喂,我去海邊呀!
我去扎辨呀,你屋企邊度呀?
我屋企係隧道呀!
喂,d生果點賣呀?
比錢買囉!
喇,我要兩杯檸茶、兩杯檸水、兩杯奶茶,你要咩?
我要檸奶呀,喂,呢度準唔準搭台架?
呢度比唔比搭棚呀?喂,我識方太,佢寫方太與你呀,你識邊個呀?
我夠識馬太囉,佢寫馬太福音呀!
咁你貴姓呀?
姓騷擾呀,咁你貴姓呀?
姓性呀!
性家班呀?
緊係啦!
做舞獅架?
唔係!
咁做咩呀?
做衣車呀,你吹呀?
我吸呀!

目前溫度: -273.15C

主考官問蘇軾: What is your name?
蘇軾答 : I am So Sick.

主考官想 : 問非所答 , 可能是病得很嚴重了 . 不過始終要 Fail.



到蘇轍了...
主考官問蘇轍 : What is your name
...
( 大家估下他點答?)



...











蘇轍答: I am So Cheap.
主考官大感錯愕: 為何這人如此坦率 ! 不過問非所答 , Fail.



到蘇荀了...
蘇荀能pass, 但其答案也令主考官莫名其妙 .
...
...
( 大家想下他的答案是什麼?)
...
...







蘇荀答: I am Susan.

在美國留學的小玲回港慶祝她媽媽的生日派對,

她還帶來了在大學所識的鬼仔男朋友~

生日派對那天早上,

小玲教她的男友見到她媽媽時要說廣東話

「褔如東海,壽比南山」,

他練了一個早上~

男友到了小玲的家,

開門的是玲媽媽,

於是小玲的男友便大聲的說.......












「Fuxk you don't high,收皮爛西」
想睇返--->冷笑話-爛笑話@Round 1 可按此

3 comments:

Anonymous said...

從20樓跳下來和從2樓跳下來的差別

從20樓跳下來:



















啊~~~~!!!!!!


從2樓跳下來:

砰!!!!!!!!!!!

啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊~~~~

Gary said...

sorry, sorry, miss左呢個添.....

Erica said...

呢個係最好笑~~~~