Sunday, August 06, 2006

涮羊肉

今晚約左成班friend一齊慶祝堅的生日, 係3:00p.m左右上網時見到thomas係msn出現, 多手send個message問佢係唔係返到香港(因為之前佢去左北海道旅行, 話今日先返), 佢話岩岩返到香港家陣仲係機場, 仲話轉頭返公司做野, 我同佢講今晚出黎食飯, 如果o.k出到黎的話就打俾我。 到左4:00p.m左右突然收camus電話, 佢話一條友行街好悶叫我出去陪佢, 都好, 橫掂岩岩打完個blog, 就換衫gel一頭出去, 落樓冇耐, thomas就話今晚出到黎食飯, so great。 出到去尖沙咀, camus與thomas已經join埋左一齊, 我地3條佬就走左去"星巴克"坐底飲杯野, 傾下計。

6:30p.m, 除左主角, 牛&阿達之外其他人都準時到齊, 於是我地就先去今晚的食飯地點坐定先, 今晚食的菜館是一間叫『泰豐廔』的酒家, 呢度最出名的是『混醬』, 正確d黎講, 係黎度係食涮羊肉的, 而這裡打邊爐時, 點的醬並不是平時食開的豉油加雞蛋加辣椒呢d平凡之輩, 而是係上爐之前伙記會先 拎黎各式醬料的大盤, 俾我地黎混自已的醬。 當中有不同的醬料及佐料包括麻醬、魚露、花雕、白 糖 、醬油、醃菜蓉、辣椒油、芫萎、蔥花、南乳等等。 之後, 就個個開始『混醬』。不得不提一點, 呢度打邊爐, 唔係用平時個d電子爐, 呢度係用銅炭爐打的, 十分之正宗。 攪左一大輪, 主角都仲未到, 經理就話:『你地打邊爐架麻, 唔駛等架啦, 打邊爐有個好處就係邊食邊等!!』, 經理一講我地如夢初醒, 立即叫d邊爐配料上菜, hehe, 係經理叫架, 唔係我地唔等你呀!!!


食左一陣, 主角, 牛&達終於出現, 佢地一到步, 都快快手"混他們的醬"先, 之後就一齊手起筷子落, 打呀打, 打呀打。 當然啦, 一路打又係一路吹水啦~~



食完都係10:00p.m左右, 之後我地就去左一間bar度傾計, thomas由於遠程歸來未返過屋企, 所以就走先。 坐定之後, jaemi, 阿譚, jessica & camus就出去櫃員機拎錢, 我就出去搵蛋糕, 夜晚10:00p.m呢個時候, 唯一仲會開門的麵包舖, 我諗都係得凱詩餅店, 所以就係個度拿拿臨買個cake就返去。 去到間bar既門口先諗住點蠟燭啦, 撞鬼, 點知個門口有個風口, 我同jaemi點左好耐都點唔到, 終於搵到個位點火, 攪掂晒..最後, 同堅傾計傾到12:00a.m同佢講埋聲"Happy Birthday"就散水。

泰豐廔
地址: 尖沙咀漆咸道29-31號溫莎大廈(赫德道入)
電話: 2366 2494
菜式: 北京菜

3 comments:

Jessica said...

陳生..生日快樂...笫一個留言..
其實大家要好好珍惜張相..個個都開開心心..(我有大隻左咩,好減下先)
大家見到一個非禮記者是為阿達,係新成員,佢係牛同學朋友仔,加入左我地個家庭己一陣子啦,酒係佢好朋友成日同佢玩天光..

點解8月咁多人生日呀..個個星期都有人生日.
牛牛的生日啦....要咩呀 >0<

Gary said...

sorry, 琴日, 收到牛小姐既complain電話, 呢張相冇左佢個樣, 我會叫我地首席貼圖王camus, 將佢個頭key返上去...

Camustudent said...

好大壓力噃,Gary,如果今晚收倒其他相既角度唔o岩,真係未必key倒落去架,anyway,我會盡力。