Friday, August 11, 2006

班馬

原定今晚放工之後與Macy出發北上作開平之旅, 但琴日得Macy通知, 佢有突發事情要做, 令原先一切北上的計劃只好打消。 原定自己今晚出發去開平玩返2夜2 日(星期五晚出發, 星期日返), 今個weekend應該有d特別野玩下啦, 點知事出突然取消左. 還正苦惱今個weekend難道自己要返屋企發霉, 就係呢個時候收到阿昌既電話打黎, 叫我今晚食飯, 咁好死, 一定係有d野, 原來今晚有位讀ive時的K同學仔(簡稱K)約左其中一位同學Jackie食飯(佢地好少約出黎食飯), 但Jackie聽聞知道呢位K現轉職做傳銷, 心知不妙, 唯恐有被sell之懼, 於是就call埋阿昌一齊出去壯壯膽, 阿昌又知小弟口才了得(口多多先真), 為免到時出現冷場, 於是就call埋我出黎, 冇所謂啦, 一來我冇野做, 二來朋友有難理應要兩脇插刀, 何況仲要係佢特登打俾我求救添, 於是就約左今晚8:00p.m尖咀地鐵站等。

放工之後, 係公司搭巴士落尖咀, 上車之後, 遇到一位好耐冇見的polyu同學仔Chloe, 原來佢岩岩係6月o個時quit左份工, 用左一個月時間&大約3萬旅費backpack遊歐洲, 好羨慕佢呀, 同佢係巴士上面傾左一大輪, 真係好耐冇見, 原本都想繼續傾, 不過, 佢今晚約左d前同事食飯, 我都不便打擾, 下次有機會再傾過。

由於時間尚早, 於是走左去中港城的Page One逛逛, 睇下書涼下冷氣, 突然收到堅的sms, 於是係電話同佢傾左兩句, 堅話想返polyu library借書想借我的學生証一用, 我話不如借多張証, 等我陪佢入去library仲好, 我見自己又係中港城, 當時都係7:30p.m左右, 估計工作狂人jessica應該都冇咁早放工(佢係附近返工的), 於是就打俾佢啦, 果然不出我所料佢仲係office, 於是交代左一下, 問佢方便拎張學生証俾我啦, 佢話差不多攪掂office d野, 轉頭落Page One搵我。 拎完學生証同佢傾左兩句, 佢就返屋企, 我就去"登"腳啦!!

由於要拎張証的關係, 我差不多8:15p.m左右先到, 其他人都到齊, 今晚"主角"當然有K啦, 仲有Jackie, 昌, 麟 同埋我, 5條仔除左阿昌之外, 另外3個都有少見。 之後, K就帶左我地去一座唐樓,
話有間食小菜的餐廳, 去到個時真係嚇死我, 個間野門口淨係寫明只招待會員, 我以為一黎就sell野, 唔係咁快手呀, 原來個間野真係食d小炒的餐廳, 唔係咩直銷公司, 不過, d裝修就真係一般過唔一般啦。 Anyway, 一場黎到咪叫野食羅, 何況又唔係貴, 一路食一路傾, 我呢d平日吹開水, 要打開話題容乜易呀!!! 而食飯其間K的手電不繼地響, 食到大半K就話office打電話黎話有d事急call佢返去, 至於係咩事, 佢就冇交代過, 我亦都唔方便問, 佢就放低幾十蚊就走左人。 可能, 我心邪啦! 我諗今晚K原定既sell野既計劃, 係我既出現的情況攪亂晒(因為成晚主要就由我不斷開話題, 等佢冇咩機會入到位sell野), 佢見冇肉食, 於是收工早走啦!!(當然呢d都係我自己估既姐!!! K走左, 大家繼續傾計, 之後差不多11:00左右就散水。

p.s: 雖然未能北上旅行, 但亦在此謝過camus & 堅send左個msn or sms提醒小弟北上小心, 有心, 有心!!!

1 comment:

Erica said...

大家放心,阿Gary仲健在!!!!heehee~~~