Tuesday, August 15, 2006

Mon & Wed =/= Mon to Wed

今日放工, 約左堅返polyu lib借書(係佢借, 唔係我), 放工6:00p.m左右返到poly, 見佢仲未打俾我, 醒起佢話今日4:30p.m去interview, 諗佢都係未攪掂, 所以就廢事打俾佢, 淨係send左個sms俾佢, 叫佢攪掂就call我。

6:35p.m左右佢先打電話黎話返到poly啦, 就係lib門口等佢啦, 入到去lib問一問個librarian先知原來今日個open hour係去到7:00p.m, 原來我係web-site睇個時係睇錯左, 我開頭係以為MON to WED係close 10:30p.m, 點知原來係MON & WED先係close10:30p.m, 家陣都6:45p.m搵得黎都借唔到, , 撞鬼白行一趟, 。 堅就提議不如上牛屋企食飯啦!! 都好, 又上去"痴"餐, 於是堅就拿拿臨撥個輪搵牛媽媽話我地兩個上去, 堅仲問牛媽媽駛唔駛加"送", 佢話屋企已經有燒&燒肉, 叫我地買燒鵝就o.k。 之後, 我同堅就去左買"斬料", 半隻鵝加半隻雞, 買完之後先知死, 我覺得牛媽媽一定會話:『哎呀!!!Gary, 做咩買咁大盒斬料上黎呀!!! 你今晚好食晒佢先好走呀!!!』

上到去, 不出我所料, 牛媽媽完完整整將個句對白隻字不漏咁講出黎, 堅仲要加多句:『係啦!!! 我叫左Gary佢唔好買咁多!!!』, 呢條屎忽精呀~~~ 好彩, 牛爸爸出黎解圍:『e, 呢間燒鵝, 靚野黎個喎!!!』, 之後, 就開始講下其他野啦!!!

食完飯, 攪下呢樣攪下個樣, 差不多成12:00先返屋企, 呢排好似上阿牛屋企食飯密左添...haha!!!

No comments: