Wednesday, August 09, 2006

去你的會考放榜

今日係會考放榜, 想當年, 我會考放榜前一晚, 冇記錯好似成班人上去左堅屋企度玩, 有人打機(又係足球game 不過唔係winning), 有人玩icq(當年好似未興icq, 仲玩緊一個叫cyber city既chat room), 有人吹水傾計, 成班友仔都唔識死, 玩通頂, 第二日, 個個牙又唔刷口臭臭, 頭又唔梳, 成班人好似屍喪咁一齊柴娃娃返學校拎成績表, 當然啦, 有人歡喜有人愁, 唔駛問我當然係愁個批啦!!!

幸好上天有好生之德, 俾我重讀中五, o個一年都有幾個朋友一齊重讀, 第2年重讀中五, 放榜前個一晚, 我地都出左去唱卡拉ok當係relax下, 今次就冇第一次咁癲啦, 我地冇玩通頂, 只係唱到8,9點就各自返屋企休養生息。

你當年放榜前一晚又做過d咩呢??

p.s: 講明先, 呢張唔係我既成績表(我係讀理科架~), 係我上網個時search到, 唔明點解有人會upload自己張成績表上網。

2 comments:

Jessica said...

我有冇同你一齊岀來..唔記得呀
就快10年啦

Gary said...

有....第1年就一定有, 第2年就好似都係應該同你地一齊...