Monday, August 28, 2006

善後工作

每一次出去玩, 我都會帶部DC去影相, 一來影下相for寫blog用, 兩來記錄低每次出去既情況, 所以每次玩完之後都要send返相出去俾大家, 呢個亦都係最麻煩既地方, 當然啦之前部機short short地, 就連最基本, 由部DC過d相去部電腦都成問題, 仲話要send俾人, 簡直係高難度動作, 不過, 自從堅幫我攪掂部腦之後, 一切都順晒.....so great & thx堅again~~~~

如果係堅仲未到我整部腦之前, 根本冇可能出現到咁既畫面係我個桌面度, 可以同時through msn & icq send相俾3個人(send緊既係牛牛生日相片)

p.s: 想要相既人麻煩自己係non-office hour係icq or msn "hi"我, 叫我send相俾你

2 comments:

Anonymous said...

睇見你架電腦行得咁好都老懷安慰~~

Gary said...

堅: 你睇下我地個結晶品////