Monday, August 21, 2006

I Travel, so I am alive

上星期冇野做上網四圍click下click下, 係Macy個web-site度click到條呢條link, 一click入去, 就見到好多好多好多好多好多既靚相, 睇完真係成個人都呆晒(應該係話O晒咀!!! 因為d相實在太靚)。 Pink(網主)一個人獨自backpack去西藏及尼泊爾, 並在旅程中認識不同的人, 加上見到佢係文中描述既過程十分有趣, 並且旅程完結之後, 整左呢個"遊記+靚相"的homepage同大家分享, 所以在此亦推介俾大家去遊覽下, 仲有佢個homepage仲提供左好多去西藏既有用資料俾大家<<<< 下年畢業之後, 我應該會去西藏一趟, 尼泊爾都o.k!!!(如果有錢有時間的話!!!!) Pink: I travel, so i am alive: 一位女子隻身去西藏及尼泊爾旅行, 當中包括佢影既靚相及記錄左佢既行程趣事: http://happy_pink.sinagirl.com/index.htm

7 comments:

Anonymous said...

你上星期明明無電腦用架??點解你咁得閒上網既??請詳細加以說明之!

Anonymous said...

Gary,多謝你既留言同推介呀~~~^^感動~
亦都要多謝Macy放我條link去佢網頁~~
只希望與更多人分享我既所見所聞~~
Pink

Gary said...

知你上星期無電腦用的人: 哎呀, 咁呢個世界上唔係得屋企先有電腦上網架麻, 我office又有羅!

仲有, 我係用公餘時間上網唔得架麻, 你咪多事啦!!! 有好野緊係要介紹俾人知....

Gary said...

Pink: 多謝你係度留言, 我仲諗住去返你個留言版度check下你reply左未添...

不過, 你影d相真係好靚, 希望你下次再去旅行既時候都影多d相, 再整個咁有可觀性既web-site同大家分享。

p.s:如果你再想留言的話可以click"其他"就可以打到你個名, 唔駛click"匿名"。

Anonymous said...

hehe, 知道~
其實我上年去雲南都弄左個差不多的網頁,不過由於要放西藏網頁,所以拉番落黎~
不過online album仲0係度,有興趣可以睇下我雲南既相~
http://www.wretch.cc/album/Pinkgata
thx gary~~

Anonymous said...

Pink,

你可以去travellife問網主可唔可以俾500mb儲存空間俾你,就好似我個homepage個server咁,都係網主Billy俾我架~~~

Gary said...

Macy: 你終於有d貢獻,

Pink: 係呀, 呢d野問Macy啦, 只要d唔駛錢既野, 佢都知得好清楚架...係呀係呀, 我都想睇返你個"雲南web-site", 咁辛苦整左出黎, 又收埋佢, 好似浪費左d。

都係o個句, 你d相係"掂"...