Friday, August 04, 2006

E304NV05

聽日係慶祝堅的生日, 佢一早講明話要agnes'b的袋做其生日禮物, cherry在此店買野有discount, 所以特拜託佢幫我買, 臨放工前msn問佢今晚點俾我, 由於佢成日O.T, 佢話今晚都可能要8:00p.m左右先出到黎旺角俾我, 到時再打電話俾我。

由於佢工作忙碌, 既然話8點就8點啦, 我都不便打擾。 放工之後又唔想留係office or係條街行到8:00p.m, 於是就搭車(係office一程15min巴士就返到學校, 好方便~~)返學校享用下polyu d facility先, hehe, 話晒都交左學費, 應該要善用資源。 如何善用? 就係去lib借碟睇(係呀, 係library的AV section係可以借碟睇架!), 其實有一套戲想睇好耐, 當時上畫個時冇去睇, 落左畫想買佢隻碟時, 佢就成日都企硬$35, 死都唔趺到$15隻, 所以就冇睇到, 呢套就係『喇叭書院』啦!!!

其實, 點解咁想睇呢套戲呢, 係因為之前睇過一套『五個撲水的少年』, 覺得好好笑, 呢套『喇叭書院』都係呢個導演拍, 所以有興趣睇, 我都知好多人睇左, 不過都推介一下:



故事大綱:

這是一個悶熱的炎夏。

在日本東北遠離城市的小村裡,一群女學生為了逃避沉悶的數學補課,於是自動請纓去送飯盒給為學校棒球隊打氣的管樂隊。

由 於天氣炎熱,這群女學生又忘記下車,廷誤了幾個小時才將飯盒送到會場,飯盒變壞了,管樂隊隊員在不知情下吃了那些已變壞的飯盒而集體送院。由於女學生們途 中抵不住美食的誘惑吃了一個飯盒,令管樂隊隊員拓雄(平岡祐太飾演)因禍得福,管樂隊隊員只有他一人安然無恙,拓雄遂要求女生們頂替管樂隊以示負責任。在 人數不足的情況下,拓雄唯有建議組成爵士樂隊,可是這群女生對演奏樂器一竅不通。

進行了兩個星期的密集訓練,這群女生開始懂得吹奏簡單的旋 律,這時原來的管樂隊隊員卻康服回來了,女生們唯有不捨地離開樂隊。她們離去後才發現自己已愛上爵士樂,誓要組成爵士樂隊。這群平日只懂花錢沒有積蓄的女 生連買二手樂器的錢也沒有。為了買樂器,她們不惜用盡所有方法賺錢:到超級市場做兼職推銷食物員,可是因貪玩而屢次闖禍;聽聞森林裡的野生蘑菇轉賣會很值 錢,沿途卻巧遇最凶猛的野豬…

同時,原來數學老師小澤先生(竹中直人飾演)也是爵士樂痴,於是在小澤先生的領導下,女生們決定努力向她們第一次的舞台表演進發…

到差唔多9:00p.m終於收到cherry個電話, 佢問我咩款, 我用盡我人生入面所有既形容詞話俾佢聽個款, 佢亦都好聰明咁get到係邊個。 話咁快佢就由中環去到油麻地拎俾我, 真係麻煩晒, 之後佢就同阿龜就行街食飯, 我就拎住袋野返屋企啦!!!

堅, 你要好好報答我, 我為左你份禮物, 捱餓捱到10:00p.m先返到屋企先食飯, 仲有我今日lunch係食左個公仔麵only。

p.s: 1.) 麻煩晒Cherry特登幫我係中環個邊買過黎, 唔該晒!!! 我欠你一餐呀!!!
2.) 至於個標題係咩意思呢, 係得我同阿牛先會知, hehe~~~

4 comments:

Anonymous said...

原來我份禮物係經過咁多轉運先到我手架,仲要 gary 空住肚等,真係好感動. 所以海泉灣之旅要力撐到底.

最後都要講番句"多謝大家"

Gary said...

好講得好...唔好講咁多野, 大家拎出5舊水誠意金出黎先...都係有d野揸手, 個心先安樂d...

Jessica said...

你唔好傻啦,係唔會有人比你的誠意金...
套戲我都有睇呀..好笑家..男主角之凤后有做nana呀..掂

Gary said...

冇所謂架...誠意金唔一定俾我既...不過, 大家話左去就唔好反口呀...唔係男既切JJ, 女既就...未諗到, 總之今次一定要去到(i mean 齊人)...o.k~~~