Friday, August 18, 2006

好朋友系列: 蘇生

蘇生又是本人的中學同學之一, 都唔知佢係食咩大, 好鬼"高"佢好似應該6尺有多, 舊時大家都係同一間中學返學, 早餐&Lunch大家都係食o個d野, 唔係餐蛋麵就係什排飯架啦, 有咩理由佢就標得咁鬼高架, 所以我成日都懷疑佢應該係個d腦下垂體生左個腫瘤, 之後就有個d"高大症"之類既野, 不過, 識左佢十幾年佢都仲係"生勾勾"仲未死, 所以我既推斷應該係錯既!!!

講開佢食野, 佢屋企係一個非常十分健康的家庭, 佢屋企既廚房係搵唔到呢個世界上最偉大既發明, 而且係生活既必需品(起碼我應為係~~)----->公仔麵, 天呀, 一個屋企, 點可以冇公仔麵做儲量架!!! 曾經聽佢講佢媽媽唔俾佢地食呢d咁唔健康既野食, 仲有呀, 就算屋企煮公仔麵的話, 都唔可以落個包味精, 個包公仔麵點解會值$2.5, 完全就係個包味精既存在, 唔落, 咁我寧願食粥算罷!!! 所以中學o個時, 同佢出開去茶餐廳食野, 佢都會食公仔麵(仲要係丁麵個隻喎)。 正因如此, 有一年佢生日, 我地成班人夾錢原本想買箱丁麵俾佢拎返屋企, 不過, 就算送左俾佢, 佢返到屋企咪一樣冇得食, 仲有我地要送既話咪托餐死, 所以我地後尾決定買一條有"出前一丁"print既的孖煙通俾佢, 當佢想食個時就可以除左條褲就可以有得幻想下自己已經身處呢個"丁麵海"之中, 仲有條雞尾腸送添!!!!(唔好意思, 爛gag一個~~~)

我同佢中學時有個特別既稱號叫『黃社孖寶』(其實係我自己作既!!!), 因為我o個時同佢都係黃社既人, 係每一年既陸運會, 我同佢均係不同既項目上面贏取冠軍, 佢就跑長跑, 我就跑短跑, wahahhah, 各自為自己既house拎到不少既分數, 所以我地個house可以連續幾屆得到在場總冠軍, 都係拜我地兩個所賜, wahahhahah~~~

出黎做野之後, 雖然至今我都唔係好知佢份工係做d咩, 不過, 都幾羨慕佢份工可以四周圍飛, 佢去美國, 德國, 英國..........總之就去左好多地方啦, 因此人和事佢都見識過不少。 試過有一次大家去飲野o個時, 佢好晏先到, 聽佢講話佢岩岩見完客, 係中國城飲完過黎, 什麼! 中~國~城~!!!! 係香港鼎鼎大名既夜場, 我呢世仔暫時仲未儲夠錢入去玩一晚, 依家只會係『金雞』既橋段先會睇到既場合, 佢居然有得去, 天呀, 家陣呢間老牌夜總會仲要已經執左粒!!! 你話我係幾咁羨慕佢呀!!!又可以去唔同國家地方(雖然都只不過係做野), 又可以去d特別地方such as 中國城。 雖然係咁, 但係因為經常四圍飛所以都另自己既私人時間&空間都少左好多。

身邊有好多朋友都係教友, 佢都係之一位, 嚴格d應該話佢對信仰呢方面既不斷修練(好似d武打小說咁, haha!!)同時都對自己既教會放左不少心血, 因為有時約佢去玩, 佢都係話要幫教會做事or係教會開會等, 不過, 平日既佢絕少開口埋口都係耶穌基督等。

係咁多個朋友入面之中, 我諗我對佢既了解應該係好少既一個, 一來平時好少同佢傾計, 另外, 佢既一切好似都係神秘, 攪到我都好少去問佢野(問既當然唔係學業上既問題啦), 不過, 好多時, 有佢既出現成個好多活動都會變得有趣好多。 記得, 有一次, 大家去旅行, 唔知係澳門定中山o個次, 佢因為眼訓佢就提議玩一個新遊戲, 大家以為佢有咩提議啦, 佢就話不如玩睡王子/睡公主遊戲, 佢話邊個最快訓得著就為止贏, 哈....咁既野都俾佢諗得出!!! 根本就係佢自己眼訓之麻...

仲有一樣野, 雖然識左佢十幾年, 佢屋企應該係唯一個不對外公開既地方, 基本上, 牛, 堅, jessica, jaemi & camus既屋企我都上過晒, 就係單單係佢屋企就未去過, 唔知佢幾時會安排我地上去實地視察下佢屋企呢...

(下次預告: Jaemi)

7 comments:

Jessica said...

你個腦係咩做家?可以記的我已經冇印象的事,勁..不如你改名做強勁啦..但係你姓吳喎..

你問下佢有咩人去過佢屋企,連我都只係去過十隻手指都有多...真係以為你屋企有好多野唔比得人知啊定係有好多女人呀!>0<

佢係一個我由中學時的同班同學,六年來,我就係佢本記事本.你快的多謝我啦..呵呵
有好多野都好似好唔記得啦,你呢?

Gary said...

可能係我個腦成日都裝埋d"唔等駛"既野姐, wahahha~~~

我係唔係打漏左一句, 點解冇咩人上黎留言~~ 『Mr.So自己上黎留言, 唔該~~』

Gary said...

嘩..SO生, 你今朝好得閒呀...打到咁大篇野野既...失敬, 失敬,

承你貴言, 我係好鍾意得閒冇事就"貢"上自己個blog度睇下有冇人留言, 之後再用極速既時間reply, wahahahah~~~

開頭仲以為你又飛左添, 點知一開就見你打到水蛇春咁長。 講開讀書, 今年差不多個個都回歸校園, 除左你之外, 牛牛都報左IVE既design course, 堅就讀緊機電couse, 我同jessica就更加唔駛講啦, 不嬲都係poly讀緊PT, 我今年就final year, JC就會推遲一年先畢業。大家真係好學~~~

仲有一點要提, 當年你u gard個時, 點解唔叫我地去映相架呢??? 黎緊(都係3年後既事)master gard 一定要搵我地去影相呀!!!

Jessica said...

同學仔..開學啦..希望得你得閒會有時間食飯.或者一齊坐車返屋企..好似細個果時..

但係大家都變左啦....老左好多.
畢業相..好似好耐之后..

Gary said...

jessica: 『但係大家都變左啦....老左好多』<---咩老呀..係你之麻, 人稱『童顏之Ga』正是小弟是也!!! wahahha

Camustudent said...

真係好唔應該,寫到蘇偉泰我竟然遲大到,皆因昨天全天在沒有和你們到過的中山見客,揭開人生新一頁。

蘇偉泰,對於你,我始終最愛都係叫返你做『蘇偉泰』,感覺真係夠晒校園夠晒青蔥夠晒親切,少年時和你在球場上並肩作戰夾雜著一句二句『蘇偉泰好波』『後面有鬼呀蘇偉泰』既情境真係令人非常懷念,還記得成班波牛踢完波臭住個身到附近快餐店食飯吹水直落打街機足球既情境嗎?講到打街機足球,亦都係大家出開街例必會做既指定動作,亦帶俾我地唔少歡樂呢。而你提到在瀝源村那次跟隊踢波,雖然大家的體力已經不復當年,但驚覺你的體能還能跟那些屋村o靚仔周旋,果然是長跑冠軍,相反太多空白期的我,往年年尾先開始踢返波,到而家體能都仲係唔多惦,而家大家在球場上各自各精彩,幾時大家踢返場?關於足球既,你又記唔記得每逢新年都會睇既賀歲波?足球真係增進左我地既友誼,同時神亦將我地既友誼帶到另一層面。

Gary said...

camus: 原來返大陸見客, 我仲以為你忙到上唔到黎留言添, 話晒, 次次"好朋友系列", 除左本身個主角之外, 你就係第2位, 係留言版寫得最多既人, 冇左你既留言, 我個blog會失色好多架...

當然啦, 其他人既留言都好重要架....come on...