Saturday, August 12, 2006

How do you do? (第一次見面的問候語)

原定今日已出發到開平一事 , 由於今日下午Macy要補考日文, 所以被迫取消, 於是就相約Macy今晚出黎食餐飯見過面, 由於佢下午4:00p.m先考完, 於是就相約4:30p.m係尖咀地鐵站等。 由於大家都係都未見過大家的樣貌, 我開頭諗緊駛唔駛好似個d電影咁, 一人拎住一支紅玫瑰係手作相認之用呢!! haha!!!

第一眼見到Macy既感覺就係, 佢好細粒呀, 真係好細粒, 真係好細粒呀!!! (你睇我張呢句講3次, 你就知佢真係幾細粒呀啦!!!!haha), 如果要我係我識咁多人之中, 以高度size黎排位的話, 暫時佢應該係排第一位.......wahahha。好, 大家見到面之後, 佢就話好肚餓, 話要食野, 都好既, 因為陣間我地去睇7:05p.m個場的『死亡筆記』電影, 篇長好似成2粒鐘左右, 如果家陣唔塞d野入去, 唔係陣間睇睇下戲可能會餓食, 到時係戲院d冷氣又凍, 真係真正體會到咩叫"飢渴交迫", 好難得佢有個好特別既要求, 就係去食"火腿通", 我地就走左去尖咀橋底大排檔食野, 岩岩好就有個常餐, 我就叫左個"沙爹牛麵", 佢就叫左"炸雞翼通", 呢個常餐係包火腿奄列的, 塊奄列真係好大塊, 正呀!!!

時間尚早, 大家食飽飽之後就走左去隔離新港中心的機舖打機, 打左幾舖佢最鐘意玩既"Time Crisis 4", 由於近年我已經絕跡機舖界, 所以打唔夠兩下就死左, 之後都係望住佢打solo, 望住佢拎住支槍真係好攪笑, 手又唔夠大, 但係扣板速度又非常之高, 情況好得意。 之後, 都仲係未夠鐘睇戲, 佢就提議行玩具反斗城, 佢話佢同d fd冇野行個時, 就會入去玩具反斗城hea下d時間, 呢個hea時間方法, 我都係第一次聽, haha。 都好既, 我都好耐冇行過玩具反斗城啦, 我諗應該同海洋公園一樣, 對上個次去應該都係幾年前既事。 係玩具反斗城, 玩下呢樣, 攪下個樣, 兜個圈又真係hea左半粒鐘有多既時間, Macy所言非虛。

之後, 就走左去港威睇戲, 去到門口, 我地見到李璨琛到林家華, 我諗岩岩係港威入面做左場佢地既新戲『狗咬狗』試映, 所以佢地兩個會出現係呢度。 由未入場開始, Macy不斷係度問我『死亡筆記』係唔係鬼片黎架, 我就不斷答佢話唔係, 不過, 佢始終都好似唔多信我咁, 哈。 開頭, 我以為港威係細院多, 所以choice位個時, 就買左後少少的sit位, 點知入到去先知o個間係大院, 再加上Macy既高度......... 真係難為左佢, 我真係差d再問戲院d工作人員有冇bb sit位俾佢墊高黎睇, 真係唔好意思, 如果下次再有機會一齊去睇戲, 我一定會買返前少少&冇人會阻到你d sit位。

『死亡筆記』係日本漫畫改篇而成, 我都有睇呢套漫畫, 都幾好睇架, 而漫畫真係原原本本將漫畫其中第一部份拍出黎, 對於我黎講基本上大部份既劇情, 我都已經知道晒, 不過, 套戲都o.k既!!! 未睇過漫畫既朋友都可以去一睇。




故事大綱:

故事講述死神流克在人類世界丟下一本死亡筆記,由高中生夜神月拾獲,更認識死神流克,只要在筆記裡被寫上名字的人類便會死去,夜神月為了達成自己心中没有 罪惡的理想世界,不繼殺死罪犯,引來天才青年L及警方的追捕;從此之後,夜神月及L便展開了一場「貓捉鼠」的鬥智角逐戰!

睇完之後都9:15p.m, 就搵野食, 我地去左亞士厘道搵野食, 我地都係旨在搵個地方傾下計, 就是但就左間餐廳食, 我地就入左去"Shadowman Cyber Cafe'食野, 好得意, 呢間餐廳有好多外國人黎食, 仲有d侍應同收銀都係印度人, Macy就話呢一間野一定係旅遊書介紹的, 所以先會有咁多外國人黎上網兼食飯。 我地點左個咖哩雞併薄餅&羊排意粉, 大家share黎食, 大家有講有笑, d菜未上之前, Macy就係佢個袋度黎左支鉛芯筆, 一舊刷膠, 仲有兩粒可樂糖俾我, 話係見面禮, 哈, 其實支筆&刷膠係佢今日補考唔記得拎筆袋, 迫住要買支筆&刷膠之麻...anyway, 多謝先。大家一路食一路傾計, 咩都講一餐(應該係話我咩都講一餐先真)。 食到最後, 佢就話廁所有d野睇, 叫我入去昅下, 原來佢係趁我去廁所個時就埋單, 佢話放左我飛機(去開平), 所以要請返我食飯補數, 真係客氣。 既然係咁下次就到我請返啦!!! 在此謝過你呢餐~~~

2 comments:

Erica said...

原來我地尋晚去果間餐廳D comment咁好架喎~~~!
仲有免費postcard拎添,名符其實既又食又拎,我俾5個笑笑!!!

Gary said...

係blog入面都唔記得左提, 入面d餐除左set dinner之外全部野都係《全日供應》, 包括佢既早餐, 下午茶, 拉麵等都係係menu入面括住《全日供應》, 呢個先係呢間餐廳最特別之處!!!