Sunday, August 27, 2006

緊接其後 - 深圳地鐵之旅

呢個就係我一早就食既麥記早餐~~

早在月頭已經約左Jackie佢地話今日會上去深圳玩, 所以琴晚都唔敢玩得太晏(雖然都係玩到成零晨2:30a.m先返屋企)。 所以琴晚返到屋企更醉都要記得臨訓前攪定個鬧鐘, 唔係唔知醒就死硬。 琴晚返到屋企, 沖涼換埋衫都已經4:00a.m左右。 實際我得4個鐘左右既時間訓覺, 因為我要8:15p.m就起身刷牙洗面換衫出門口(我地約左9:30a.m係九龍塘火車站等。)

8:15a.m就自己彈左起身, 個人都仲係弗弗地咁, 但係又廢事訓返落去, 因為呢d行為係最危險既一訓就一定會唔知醒, 於是就走去起身刷牙洗面, 之後8:45a.m就出門口。 我問阿Ling今朝駛唔駛食埋早餐先上去, 佢話食少少野先, 上到去再飲茶。由於琴日(今朝)飲到嘔, "獲利回吐"左好多野, 個肚入面基本上係空了了, 咩都冇, 如果仲有捱成粒鐘火車入去深圳先有野食我應該會客死異鄉, 所以就去麥記買左個豬柳蛋漢堡頂一頂住先。

9:30a.m好準時到達九龍塘火車站, 其他人好奇怪地今日異常地準時, 就係咁我地準時出發我地今次深圳之旅。 今次深圳之旅有我, Jackie, William, Ling, 康, 小貞貞, 奶一行七人。

就係呢佢保齡球場, 我地搵左佢好耐~~


首先, 我地先去酒樓飲茶, 可能係一D唔駛返工既日子要大家咁早起身係一件相當困難既事, 所以, 大家係飲茶呢一part既活動, 好似提唔起勁, 當然係包括我在內啦(大佬我真係訓左4個鐘)!!! 食左少少野, 就買單走人。 之後, 就由今次領隊Ling Ling帶路搭地鐵, 去一個叫『球王』既保齡球場, 由於Ling Ling手頭上個本介紹深圳既旅遊書係好好幾年前既貨仔, 所以我地係千辛萬苦既情況下先搵到呢間保齡球場, 係上面碌齡真係幾平下, 1:00p.m前就$10一局, 1:00p.m就係$15一局, 係香港玩, 都要成$5-60一局, 真係平, 而且環境都o.k啦!! 為左增加個刺激度, 我就提議一人拎$10出黎做彩池, 贏左就可以拎走呢個彩池d錢。 由於, 保齡球場個system只可以set六個人玩, 所以我就part住奶做同一team, 開頭我同阿奶係威係勢, 點知後尾俾Ling ling追到兼返超前, 最後就失落於個彩池上, 俾Ling Ling係我手中搶走$70。 之後就玩多局, 今次我就part小貞貞, 點知都係俾人追返上黎, 今次贏家就係Jackie。




玩完d咁"劇烈"運動之後, 個個都死晒狗咁, 根據之前原訂既行程表, 我地再接住會搭地鐵去書城, 呢個書城, 俾我既感覺似係"商務印書局"開既, 因為佢入面d裝修, 格局同"商務印書局"個d係一模一樣, 成座書城樓高6層, 每層都有唔同既分類。 去到書城, 就俾左45min既自由活動時間大家逛下, 睇下書。 我一路行, 就覺得呢度d人有d都唔係睇書, 好多人就咁坐左係地下訓覺都有, 仲有, d人坐晒係地下阻住晒d路, d人行過個時又冇咩意欲縮開讓路俾人過, 我諗08年北京奧運要攪得好好睇睇, 人民既質素都變得好重要, 正如有d報道所講, 硬件就齊晒(such as運動場, 體育館個d), 軟件就仲要好好裝備下。



之後, 由於我地諗住食飽飽先去揼骨, 所以今日就早d去食dinner, 於是我地又再一次搭地鐵, 今次既目的地係去今晚食dinner既地方-小肥羊。 去到國貿站, 我地就係o個個商場, 行左一陣, 突然間, 阿Ling就見到有一間『鼎泰豐』就係台灣食小籠包好好食o個間, 係香港蔡 美食坊都有間, 不過, d人話香港分店唔好食。 一場上到黎, 就一於去試下啦! 我地7個人就叫左兩籠小籠包加一籠蒸餃, 味道真係一般, 就連我呢d十分好小籠包人士都覺得佢唔多好食就知啦!!! 黎到呢度, 我好懷念當年畢業同牛牛, 堅, Jessica去台灣食正店『鼎泰豐』既情境, 4條友叫左起碼5籠小籠包&蒸餃, 正呀!!!

食完呢個『鼎泰豐』小食之後, 我地就急急腳走去小肥羊, 因為大家之前碌完保齡之後, 已經消耗左一大半既體力, 所以大家都肚餓非常。 我地5:30p.m左右已經到左小肥羊度坐底, 一坐低就拎起張點菜紙係度點野食, 其中有一個係烤羊排, 可以話係"讚呀!!!" 大家如果有機會上到去深圳既小肥羊都有點呢個黎食好得....食完埋單計人數都係位位$50左右, 如果係香港既小肥羊食, 我食過一次, 起碼要位位3舊水落樓。


就係呢個烤羊排, 掂呀!!!

食飽飽只不過都係7:30p.m, 我地就由小奶奶帶路, 搭地鐵返去羅湖火車站o個邊揼骨, 今次呢間就正正係羅湖火車站隔離, 我地個個都首先按一個鐘頭腳, 之後, 原本諗住揼兩個鐘頭骨, 不過, 師傅提醒話如果揼兩個鐘既話, 可能過唔到關, 經師傅提一提我地就由兩個鐘轉返一個鐘, 最後, 我地差不多成11:30p.m先離開搭火車返香港。

總結, 今次行程由朝9晚11半, 都只係用左3百蚊都唔駛, 所以閒時返大陸玩都幾好....仲有, 今日前前後後搭左4次地鐵穿梭呢個深圳四圍玩, 真正地鐵之旅。

2 comments:

Anonymous said...

哈..今次我係第一個係你一篇新文章度留言既人呀!!
嘩..你八點幾起咗身, 已經出埋去玩啦; 等我仲以為我嘈醒你添(當時大約11.45am), 搞到我有少少唔好意思添 (6_6)
嘻嘻....好彩只係少少啫!!

Gary said...

錯...你打俾我o個日係星期日, 我返大陸玩個日係星期六, 我同牛牛落bar飲酒係星期五晚, 只不過呢篇blog係星期日post出黎姐。

你打俾我o個時, 我真係仲係訓緊覺, 所以你都係嘈醒左我......不過, 見你話請我睇戲就算啦!!!wahahhaha