Monday, August 21, 2006

Wallpaper

話說上個星期一上左阿牛屋企食飯, 食完飯之後, 牛就拎左個部DC出黎講下佢前排佢同堅入左南Y島, 仲有佢同佢polyu d同學仔入長洲影個d相俾我睇, 仲係部大電視機度一路播一路講介下d相既內容, 唔講以為自己去左個旅行社茶會, 係度講解下自己報左o個個團有咩玩添, 睇到其中一張, 牛就問我呢張相影個藍天係唔係好靚, 係唔係好得, 係唔係好正, 做wallpaper係唔係一流呢? 我都未俾得切反應, 佢已經自動自覺咁用個card reader入左相張去我部電腦度(部腦岩岩俾堅攪掂左, 不過未install晒d software), 就係咁家陣我部腦就用左呢張相做我部電腦重生之後既第一張wallpaper(~~~唔知我會幾時頂唔順換左佢呢!!!)

4 comments:

Anonymous said...

部機用左wallpaper,開機會load得慢D架~~~你部機係老爺機,就算你頂得順,你老爺都好快頂唔順架啦!!!

Gary said...

你都傻, 家陣我部機打左羊胎素, 諗野諗得快過你呀...仲有個桌面空"了""了"唔多好睇, 我呢d咁有style既人, 唔容許呢d事情發生。

Anonymous said...

你唔好咁幼稚啦~~~~就算你部機年年打一次羊胎素,內裡都仍係一個老爺.....這就是叫現實,接受吧啦!

其實我都係'關心'你同你老爺姐,我唔想你地咁快死咋!!

Gary said...

咩呀,,你冇睇亞視前排個套"情慾夜縱橫"咩, 你唔見謝老四都七十幾歲人, 咪又係生蝦咁四圍走...

不過, 都多謝你關心本人同埋個腦...我地會好好照顧自己,,,有心, 有心...