Thursday, August 17, 2006

此情不再

上星期有新莊打電話黎話佢地O'camp係今個星期舉行, 問我地呢d老鬼入唔入去同佢地一齊玩, 於是就問阿Denise佢地入唔入, 佢地話好忙, 平時放工都已經9:00p.m入得去都成10:00p.m, 玩下, hea下冇十一, 二點都唔駛旨意走, 所以就決定唔去, 熟個班人都唔去咁我當然都唔去啦, 唔通入到去自己玩手指咩!!! 原先都決定唔入去, 點知轉個頭阿耀就打俾我問我入唔入o'camp, 我話Denise佢地都唔入我唔入羅, 佢話佢會入, 不如一齊好唔好! 既然有人陪入去昅下有冇d靚女師妹都好!!!

今日放左工之後, 約左d舊莊員耀&jerry, 仲有我既上屆Erica入去新莊攪既o'camp, 約左6:30p.m係彩虹MTR等, 先行食飽飽先再入去, 點知個Erica遲到, 差不多成7:20p.m左右先到, 我同阿耀就已經食飽飽坐係間茶餐廳等佢, 之後差不多8:00p.m左右就入到camp site, 係門口仲見到其他既老鬼, 係包括左我既下屆, 下下屆等....一行都有成十廿幾人, 不過除左我既下莊之外, 其他人真係唔多識。

入到去camp site, 佢地就玩緊mass game, 睇佢地玩左一輪之後, 就開始成個camp最好玩既時候就係『Camp Fire』(其實係o'camp入面既camp fire唔係真係有營火, 只不過主要成班人係度跳營舞), 係我個年小弟有幸做o'camp既M.C, 所以當年要勤練營舞, lead住成班freshman一齊跳。 唔知係唔係人大左(記住今屆已經係第13屆既o'camp, 我攪個屆係第8屆, 即係4-5年前既事), 對呢d camp fire既舞步已經忘記得一清二楚, 仲有家陣都唔會再做d咁白痴低能既動作, 不過, 曾經自己都玩過呢d野, 當時真係覺得好好玩, 係琴晚都勾起左自己不少當年自己攪o'camp既事。

Camp Fire玩到10:00p.m左右就完左, d freshman同其他人就返宿舍沖涼換衫繼續佢地活動, 我地呢d老鬼既探營活動都隨之結束。

p.s: 抱歉!! 應承左阿牛去打羽毛波, 但時間太晏出唔到黎, 放左你飛機添, sorry, sorry!!!

No comments: