Saturday, August 19, 2006

手術成功

今日, 上去阿牛屋企拎返部電腦, 呢幾日屋企冇電腦既日子, 晚晚都十一, 二點就攤落床訓覺破晒紀錄。

在此先謝過今次既主診醫生->>>堅, 佢親自為電腦診症及解剖, 將有問題既病毒取出, 並殖入一d新既器官(ram), 等部機可以行得快d。 得佢為部電腦加入續命丹, 呢部機應該可以用多2-3年, 又可以慳返d錢....great。

上去拎完部電腦之後, 就托住部機返屋企, 去返深水步個頭搭巴士返屋企, 今日天氣超悶熱, 就算自己著住件背心出街都係成身汗。 返到屋企拿拿臨就駁返晒d電線。 家陣開機時間唔駛再等, 話咁快就可以去到桌面......呢個情境好感動, 真係好耐都冇試過可以咁快show到桌面(因為舊時要load好耐!!!)

21 comments:

Anonymous said...

你得閒一年半載format下部機咪可以keep住成日開機都快囉~~~自己學下啦,好易架咋!!!

Gary said...

咁就得閒賜教, 賜教.....

Anonymous said...

你好盡量享受依家你架電腦架速度,因為根據非正式統計,d format 完架電腦係佢主人用左兩三個月左右就開始變慢,原因離不開亂咁install d software, 又再中 virus 等等.....不過如果你有需要,我都會幫你再攪攪佢ge.... hehe

Gary said...

我都唔亂咁install野既, 平時我都係上下yahoo小智慧呀, check下e-mail之麻!!!

『d format 完架電腦係佢主人用左兩三個月左右就開始變慢』---咁我駛唔駛呢兩個月, 瘋狂上網呀...wahhahah

Jessica said...

但你長期上色情綱呀.....呵呵

Gary said...

jessica: 冇d咁既樹, 一定係有d人想中傷我, 你唔好聽d外人亂咁講, 你識左我十幾年, 我係咩人你唔知咩.....

Anonymous said...

有人俾人踢爆左.......heehee!!

Jessica said...

真係識左你十幾年,先知你個"淫" 呀

Gary said...

暗笑的人: 唔怕話你知, 我電腦入面個d book mark都不外乎於:"愛因斯坦傳", "如何令你人氐得以豐盛", "百科全書", 我既首頁更加係google search 知識網...

Gary said...

Jessica: 其實你地平時見到既都只不過係我既表面, 我內裡係充滿幾多文學修養, 只不過我份人就唔係咁鍾意將d野張揚姐....

Camustudent said...

算吧啦,Gary,看看這圖,已經知我十年前冇叫錯你名,就算你千變萬變,滿腦子「淫蕩」始終不變 XD

Gary said...

camus: 車, 我只不過係淵博d之麻, 我追求既知識係不分彼此, 我對學問既領域更加係無底線。

仲有, 敢問點樣可以學你咁係留言度都可以加條link呢???

Camustudent said...

要msn先話倒過你聽

Anonymous said...

[url=http://hk.knowledge.yahoo.com/search/search_result?p=html&tab=0&p1=html&tab1=0&p2=&st=1&scope=&mc=&tab2=0&asktime=&prate=]呢D[/url]??

Anonymous said...

唔得添~~~請問個語法係咩呢?

Camustudent said...

識識地又唔係好識的人︰o係comment呢度係教唔倒的,因為我打出黎會變左唔係語法。

Gary,俾個機會你扮下野,請私下教教識識地又唔係好識的人,Thanks﹗

Gary said...

識識地又唔係好識的人:

『同你開條friend link o係隔離一樣』

『for example我打俾你個comment會咁打-->算吧啦,Gary,看看這圖,已經....』

『你打完可以preview睇一次睇下ok唔ok』

以上, 係我同camus之對話, 請自己參透...

Camustudent said...

Gary,都話d精要(語法)睇唔倒架啦,你都係私下授徒啦。

Gary said...

Camus: teached啦....

Anonymous said...

Gary講左個"乳髮"(佢係咁樣同我講架)我知喇~~~thx!!

Anonymous said...

今次愛因斯坦都救唔到你喇~~~~哈哈哈!!!