Tuesday, July 18, 2006

好朋友系列: 余弟兄

又一位中學同學, 中學時代佢乃係"攪攪陣, 冇幫襯"叛逆學生一名, 佢可以話係老師黑名單中應該係穩守住一定的極高位置。 佢同時係『促進"花名"生產力主席』一席, 經佢出手的"花名"真係可謂不勝其數, 數之不盡, 佢可以媲美一位婦產科的接生醫生, 將一個又一個的小生命(花名)迎接到呢個世界, 當然啦, 當年我地成班人都冇一幸免, 包括小弟在內。

佢係我識咁多個男仔之中, 最鬼"哦過", 記得中學時期時不時都一齊搭小巴返屋企, 佢係早過我落車但係佢永遠都唔會自己叫站落車, 永遠都係推我叫我幫佢叫落車(記住, 我係遲過佢好幾個街口先落車, 真係幾驚司機以為我玩野, 岩岩叫完落車又唔落, 過多幾個街口又叫過), 真係唔知佢係怕羞呀, 定係什麼的一回事。正所謂"哦過"的事, 唔止呢d架(難得有機會, 篤多d先, haha!!!), 佢舊時買新衫新褲, 佢自己一定會搵d朋友陪佢去買, 到買o個時就會問呢件好唔好睇, 個件得唔得, 唔講以為自己陪緊女朋友去買衫, 仲有呀(死~越講越興奮添!!!), 舊時同佢去買褲, 佢永遠都係係試身室試完就算, 唔會著出黎俾我地過目, 佢唔講有時真係唔知佢原來已經試左條褲, 我諗佢可能怕俾人睇蝕掛。

係我咁多朋友入面, 佢係唯一一個中學時候已經有自己夢想&理想的人, 係中學時代佢曾想過自己會成為馬榮成2號(香港漫畫書"天下"的主筆), 佢真係好想實現呢個夢想架, 何以見得? 就係中學o個時, 只要有一個直徑10cm x 10cm的空白地方, 佢就好自然咁拎起支筆就起勢咁係度畫公仔, 不過, o個時佢都係受"天下"個d港產式漫畫所影響, 次次見佢畫親都係得個幾款樣(唔係聶風, 就係步驚雲類), 所以, 你打開佢本教課書時就一定見到佢"筆跡"(唔係上堂take note, 係畫公仔個d)。 自畢業後, 佢依舊朝著呢個目標方向進發, 雖然佢唔係去左d咩漫畫公司做助理, 但係佢就從不間斷地去左不同的地方進修佢畫功上的技術, 佢係呢方面真係付出過不少。 經過不斷修煉, 佢既理念亦開始轉變, 現在的他不再是去當一名出色的漫畫師, 而是要當一位講求創意無限的設計師來, 雖然係理論上佢有持續增長, 但係係實戰上經驗始終欠奉, 佢到左近呢兩年先開始踏觸設計呢個範疇, 雖然表面上好像俾人遲人起步, 但還希望見到你有成功的一日。 (仲有中學o個時, 佢好型架, 佢同我講:『Gary, o拿!! 你keep住我d畫, 第時我出名之後, 你個d畫一定升到"巴巴"聲』, 上面個幅係其中一幅, haha)

係中學同學入面, 佢應該係唯一一個會單獨搵我食飯傾計的男同學(sorry, 我係比較受女士歡迎, wahahahha)。 我同親佢出黎食飯個時都會去我地的指定吹水飯堂, 該吹水飯堂座落於旺角洗衣街的『美而廉』, 呢間餐廳其實只係一間普通不過的扒房, 呢度有名你叫啦 - 平靚正呀麻! 兩條麻甩佬都係岩去呢d地方爛爛地feel的地方吹下水就最岩。 不過, 近呢兩年都少左, 你得閒就搵我啦, 我知我呢d兩袖清風, 幾時都咁得閒, 唔好得個講字呀, 我等你架!!!

有一點不可不提出的, 在此亦當我向余弟兄的忠告, 有時每個人心中都有些已過的憾事, 這些事在其他人眼中可能不足為道, 但係就唔好將呢d事當作笑話般看待, 你都唔想有人將你d唔開心野當笑話咁講架, 有時唔係講我什至乎在其他人的都不願再提, 或再掛在口邊, 希望你明白。 有時過左火位就唔再係笑話。

在余弟兄生命中, 不得不提的就是他的女友Melody, 佢簡直尤如一位馴獸師般令余弟兄由一隻張牙舞爪的老虎馴服至一隻牙都未出的小貓, 令佢那不修邊幅的人生, 完完整整的重新執拾起來。而 我地亦認定呢個世界上只有Melody先可以整治到余弟兄, 所以Melody你有咩事, 余弟兄激嬲妳的話就同我地講, 我地實撐妳架!!! 自從佢識左Melody之後, 就開始佢既信仰之道, 因為信仰令佢有更加大的轉變, 當然呢個係一個好事~~

其實, 我同余弟兄當中有一件鮮為人知的秘密, 嚴格D黎講, 其實係關於佢的事, 由始至今係我地朋友界中, 真係冇咩人知。當然啦!!! 我都唔會係呢度講出黎~~~waahahhaha

老規矩, 余弟兄你識做啦!!! 堅都寫到咁多野, 你冇理由少得過佢呀!!!

(下次預告: 蘇生)

23 comments:

Anonymous said...

嘩!Gary..你描述得好細膩..真係要比d掌聲你..好明顯你好珍惜係公司既時間..期待下集

Gary said...

咩呀...我琴晚打架...你睇唔睇到post o個個時間呀...零晨1:27, 咁當然唔係一晚打晒咁多啦, 係遂d遂d咁寫出黎架...

家陣, jaemi第一個post, 今次仲唔人齊, 其他人快d上黎留言...wahahha

Camustudent said...

每天早上回到公司,開啟電腦縱橫網路首五處地方,必定有你Blog份兒,原因不是收到預告會成為好朋友糸列下一主角,實乃希望知道朋友每天所發生的,追貼朋友的生活,已習慣成自然。今早一切如常登上你的部落格,一看之下不禁會心微笑,心想︰「終於來了﹗」看著Loading中的內文空白位置,心裡想著你會擺放哪一張陳年嚇人照作為文章的呼應,答案出來了,是約近十年前給你在紀念冊所畫下的一幅舊作,看著它驟覺十年人事幾番新,這十年間自己無論在理想﹑信仰﹑思想上都有著大轉變,這些容後再說。

我愛懷念愛回憶都唔係乜野新鮮事,有時聽返起邊首舊歌,去返邊撻老地方就會諗返起某d陳年往事,但係好奇怪喎,我搭小巴去fiting又真係冇諗返起自己呢d"哦過"野喎,哈﹗你個腦究竟裝乜架?Anyway,多謝你帶我返去果陣時:)。講返起『美而廉』, 又真係幾值得我地呢兩個麻甩佬懷念既地方,懷念果度既凍檸茶﹑芝士火腿焗意粉﹑老伙計及那帶有五十年代冰室既氣氛,中學同學裡面又真係成日剩係搵你單獨吹下水,jaemi都有試過既,不過佢就慘d,多數只係聽我訴男人之苦,有我講唔多有佢講,講咁多呢d做乜,唔再思想懷念喇,就搵日出黎老地方見﹙打完篇野o係msn約你﹚。

說回『變』這回事,昨晚在靈修中剛巧默想著類似的東西。昨晚我以看過好幾遍的馬可福音第四章作靈修,這次把我注目著的章節不是「撒種的比喻」,而是「神的國如同人把種撒在地上。黑夜睡覺,白日起來,這種就發芽漸長,那人卻不曉得如何這樣。」(馬可福音四26-27),我便以此作默想。沒錯,很慶幸自己在中學時候已有理想,使我的目標明確,但到了今天,我發現自己找到比理想更大更空泛的東西—人生目的,而我的其中一個人生目的就是「撤種」﹙喻意傳揚神的道﹚,起初怕得不到果效,沒有向你們「撤種」,但經默想著這段經文後,便明白到我只要去「撤」便是了,你不知道幼苗如何成長起來,當時候到了,種便會發芽,期待著你們的變,期待著那一天的來臨,期待著大家友情永遠的延續,現在聽下去大家可能會有很多的不明白,但當那天來臨後,便會明白我所說的。

Gary,你講果件鮮為人知既事,應該係我諗果件事,我都有諗過你會唔會寫,感激你當天的照顧,亦感謝神的醫治,而當晚的禱告,可能正是神在我身上所埋下的其中一顆種子,這顆種子,上年終於發芽了。

Gary said...

camus: 唔好意思, 咁遲先reply返你個留言~~

多謝你將我個blog擺係你"縱橫網路首五處地方", 好似好威水, 呢個team似個d比賽d口號咁, 橫掂都係不如將我個blog設成首頁呀...wahahha, 我最多加埋個serach enginee係個blog度!

講真, 我都係跟住你尾先開左呢個"部落"出黎, 開頭見你寫野有板有眼, 可以話係眼前一亮, 你知你舊時不嬲都睇開港式漫畫, 冇諗過你d文法仲好過我。

講開約出黎, 有時一大班人出黎玩有好有唔好啦! 一班人就熱鬧d, 開心d, 但就冇單獨 or 2至3個人個時傾緊得deep d, 你知我呢d吹水唔抹咀(大家都係!!), 好多時都係鍾意傾野多d。 玩係一個層面, 傾計又係另一個層面。

見你寫咁多野, 都不防等我加多兩句啦!!!

人生最重要就係踏出第一步, 正如你終於進入設計界的行列, 我同jessica等人都為你高興, 再加上你的信仰上開始, 希望你係呢兩方面都有好的發展(好似講到去送機添!!!)

Camustudent said...

Gary,
我夠以為你剩係用個blog黎噴下口水,交代下近況啦,估你唔倒又有心係個blog度加下野,雖然唔係整個website出黎咁大工程,但都起碼要寫下code,你都真係幾好學。仲有,雖然寫blog就我寫先,但你既文章數目已經多過我喇(慚愧)。我而家整緊website(講咁耐而家真係開左波去整),等我整完我就會寫返多d blog架喇。講開傾計,最難忘緊係去澳門果次啦,估唔倒一大班人都可以傾得咁深入咁開心,果次真係好講天時地理人和,唔知幾時先可以擦返果次既火花出黎呢?

Thomas,
不用說對不起呢,是神安排你把我們帶到教會的,在標竿四十小組﹑每一次的主日學開課﹑團契開新小組,每當有新的弟兄姊妹加入而需要介紹自己,說自己加入教會的經過時,我都會提到你的名字,你的名字我已說了超過十次了,但我不會覺得煩厭的,皆因我加入教會的經過有你。

p.s:第一段真係講得好誇張,邊有你講得咁恐怖?

Melody Kwok said...

Gary,
嘿~ 余生從前的"哦果"事件又豈止這則呢, 記得六年前剛認識, 有一次跟他逛街,他連要試身, 叫售貨員都要拜託我耶~
不過現在他總算"長大"了,因為要懂得照顧我喇^^

其實他的信仰之道並不是因我而起, 說穿了都只是神奇妙的安排與聖靈的作工.
我跟他都讀基督教學校, 神的道一早已在我們的身上撒下, 幼芽都在我們的心中萌生, 所以當我們遇上困難, 遇上感動. 都令我們試著尋找衪的足跡.

很感恩, 神給我安排了一個人無論在性格上,喜好上以及信仰上都跟我步伐一致的人.
所以呢~ 我真的享受著人生, 因為現在過的每一天都是幸福的;一無所缺的.

不過我們偶爾都會為著小事吵吵咀,所以如果余生每次激嬲我, 我都找你的話.
你可能一日會收到一次電話, 三日會跟你見一次面來發洩呢!(講笑^^)

最後, 真切的希望, 已經落入你們心目的種子, 終有一天能夠茁壯的成長...
亦期待將來可以跟你們在永恆的國度中相聚.

蘇生,
因為你...我們跟合一堂遇上了, 那裡很親切, 我愛我們的家喔~

Gary said...

Melody: Cool, 我個blog終於引到melody現身啦~~wahahahah!!!!!!!!

身為余生身邊最親的妳, 妳果然係明白到佢既"哦果", 咁以後煩請你以為要好好照顧我地既小余啦!!!(家陣又似左嫁女咁!!), 其實, 佢同你拍拖之後, 都見到余生某程度上的"自我照顧"及"照顧他人"能力都有提升了, 正如妳所講啦-"佢要照顧你呀麻"

一日一電話, no problem啦!! 我手提電話個plan係$98/1200min, 如果1200分鐘除返31日, 平均每日都可以同你傾到38.7分鐘, 唔駁怕, 可以慢慢同你傾呀!!!

仲有呀...如果佢真係對你招呼不周, or 激嬲妳的話, 你同我地講, 我呀, jessica呀, 阿牛呀, 堅呀, jaemi呀, thomas呀, 我地幾個會一齊用隻手指"篤"住佢個頭, 起勢咁鬧佢架啦!!!haha

Camustudent said...

Melody,
我果時點解點你去做呢樣做果樣呢,而好多事又好無風度咁唔幫妳拖,就係要訓練定妳做我個妹仔呀,哈哈…但係點知而家要俾妳點返轉頭,哼>3<

而家緊係識得照顧人啦,剩係睇下我而家同Gary咁上下件頭就知啦,非常之咁有安全感的…

嘩﹗Thomas提出去玩返日喎,大家點睇?當然要攪返次啦咁。Thomas,今時今日去馬交,食既野唔會好次當日咁架喇,我地已經做晒research,但澳門旅遊塔一役,的確難忘,理應要重遊舊地。

Jessica said...

上星期已經想留言, 但冇咩時間,有都係做presentation,今日點都寫2句先,唔係你地唔記得我啦..
余生真係在禮記做左好多笑聲比我地,但家下佢有點陌生,可能佢做人認真左的關係.定係我無咩變
我只係記得同佢買個一次花咋,有時佢真係好”哦果",呢方面只有mELODY幫佢啦..

家下唸起果時佢好似成日話我啦..花名多都我都唔會去記..
但係的朋友就上左心,改唔都口呀,點好!!? >0<

Camustudent said...

菠姐﹙唔叫妳Jessica呀,要親切返d),講起妳呢,同蘇生一樣,又係剩係同妳F.2一班,好奇怪喎,唔知點解果陣時一開學妳就好憎我(可能得罪過妳但唔記得),但我D牛脾氣就緊係唔會屈服係妳既淫威底下啦,所以我地不嬲都狗咬狗骨,而好衰唔衰,偏偏我地I.S堂上lap又編埋同一組,好彩有亦係同組既jaemi係中間緩和氣氛咋,果時真係覺得jaemi超好人架,身為妳既好朋友但佢一d都冇憎我(妳知果時好興玩杯葛架麻),後尾開始同妳一齊放學,因為大家路遙遙一齊係荃灣落車,就咁就同妳熟左喇。

其實講到陌生呢家野係錯覺黎,但可能自己有時唔知大家既近況,又或太耐冇出黎,所以需要d時間warm up下先入倒局,放心,性格方面我冇變,問問melody妳就知,我依然是癲的,哈哈…

Gary said...

余生耍花槍, 馨馨我我個d唔該返屋企先攪呀///--->呢d錫錫logo『>3<』唔好係我個blog個度打出黎呀...作死你...

仲有呀...你個d叫fat, 我個d叫fit, 差個英文字, 但係個解釋係唔同晒...o.k~~~

Camustudent said...

我地幾個真係好多口水,正一口水佬,但我一定要澄清呢個『>3<』唔係錫錫,係"喵"嘴咁解,我邊會咁肉麻?講起都打冷震,啋~~

就攪返次離港遊啦,唔駛遠架,我都受夠工作壓力喇。

Jessica said...

快的去玩,我就死啦,好多野做,冇得出去玩,連同陽光都好耐冇見, 個人好燥同好dry呀..還有2個星期就放監啦..

余生,你比人成日講,唔通同你做好朋友咩.憎你係人之常情啦.jamei的確係中學时期的大眾社工呀.>0<

出去玩..不如你2個唸下同約人..咁去到果機會率高的哩..係咪??身體力行下..

Gary said...

Jessica講得岩, 最難約就係你地兩條友仔...你地兩個夾好時間就約我地啦!!! 唔好係度口行行呀...講就有心有力, 做就無能為力呀~~~

Camustudent said...

尋日唔得閒,冇online,今日又未見蘇生online,見倒佢我會同佢夾下,初步我自己就諗緊不如去海泉灣,大家點睇?

尋晚屎忽痕摷返隻澳門vcd出黎睇,真係好好笑同令人懷念…

Gary said...

I agree with you!!!

Camustudent said...

如果16 & 17/9去就可以順便幫gary慶祝埋生日,大家又點睇?

Gary said...

唔駛諗啦....一於係o個日啦.....wahahhahha

Jessica said...

好呀,但係都要記住阿牛生日啦..
好想去旅行,係公司要睇的旅行書做野,一路睇日本..曼谷..台灣...唉得個睇字,好唔開心呀..

咁蘇先生去旅行記住買手信比我地啦..記住呀..

Anonymous said...

嘩!!你兩個(jessica & camus)抬到我咁高,攪到我有d唔好意思:P
話時話..你哋記唔記得"余生"中學時代既花名係咩呀?? 點解我無晒印象既!!
"thomas" 出trip記得就send postcard 比我呀!!
**期待個 macau gathering**

Gary said...

我知, 我知, 好明顯佢個花名, 叫"歪咀", "jordan", 呢兩個當然係經典啦!!! 冇奶油唔知呀....舊時同佢搭地鐵, 佢就最忌過"佐敦"站,wahhaha

Camustudent said...

我本來諗住搶先自爆,但諗諗下都係唔好,睇下Gary會點講(我估倒會係你搶閘reply先)。

jaemi社工,估妳唔倒妳會唔記得噃?

Gary said...

唔係咩呀.....你當我流架........