Friday, July 14, 2006

我猜我猜我猜猜猜

近日冇所事事, 有人send左段片俾我, 呢段片係一個台灣的綜藝性節目『我猜我猜我猜猜猜』的其中一個環節叫"人不可貌相"。 原來呢個節目歷史攸久, 同香港的"掌門人"有得Fight, 佢地係台灣足足播左10年咁耐, 佢地主持人由吳宗憲(佢由96年主持到現在呀!!! 好比香港的曾志偉!!)、柳翰雅(阿雅)(不過, 岩岩5月阿雅去左美國進修, 依家由不同女藝人代替)、楊丞琳組成。雖然吳宗憲的攪笑方式有點兒爛, 但係就真係可以令你笑不朧口。 所以推介下俾大家~~



可能, 呢幾日勁煲『我猜我猜我猜猜猜』, 自己不其然潛移默化左, 將佢節目入面d口頭嬋例如: "我的媽!!"(唔係粗口黎架), "so goodness", "不可能, 不不不不可能", 掛係口邊, 當然啦! 我只係有衝動想講姐, 未至於真係講出黎!!!



講返我個friend send俾我呢段片先, 係呢個節目的其中一個環節, 叫"人不可貌相", 個集請左5個"少女系男生", 何之為"少女系男生"呢? 就係講緊一d個樣十分似女仔的男仔, 粗d呢講就係"拿"型, 不過, 你睇下上面個段片, 呢個男仔真係好似女仔(真係真係真係好似女仔呀!!!), 唔講真係都唔知, 佢原來係男仔黎架, 死啦, 我睇個時都覺得佢好cute添!!!(死啦!!! 我係唔係好似好變態呀, 仔都岩!!!)

如果想睇埋其他個d可以去youtube度慢慢睇, 由於係唔駛錢, 又方便, 岩晒大家:
http://www.youtube.com/results?search=%E6%88%91%E7%8C%9C

2 comments:

Anonymous said...

係喎! 由佢一出場開始我就認為佢係一個女生, 而且係一個應該運動型的可愛女生, 因為我留意到她的手臂有"老鼠仔"....直到主持說他是個男生才知呢!! (其實都唔係太相信他是男生) 但整體來說他真的比一般女生更像女生啊... (eg.: 我就係唔女生既女生囉..哈! ^o^)

Gary said...

你係唔係倒返轉黎睇我個blog架....haha~~

係呀...其實, 呢段片既服裝係電視台提供的, 之後仲有段片係佢著返自己既衫個時都真係好女仔架....!!!