Wednesday, July 12, 2006

捱夜世界杯後遺症

今年世界杯Finial o個晚差不多通頂睇波(加時完場兼互射12碼已經係朝早5:00a.m左右), 訓左兩個鐘就起身返工。 唔知係唔係個人大左, 身子唔係好掂, 到家陣(今日已經係星期三)個人仲係呆下呆下, 就算第二晚返屋企12:00已經攤左落床訓, 都好似仲未補得返, 仲未回到氣。

講返通完頂o個日返工d野先, o個日真係唔係好掂, 首先, 返工個時就搭小巴, 一上到車就好自然坐底訓覺, 係小巴度"鐘"下"鐘"下, "鐘"多幾下就成個頭就撞左埋塊玻璃窗度, 仲要唔止一次喎, 前後撞左兩獲"甘"。 個頭撞到痛唔緊要, 個問題係好瘀呀麻!! 我係自己坐單邊位第3 o個個位, 即係小巴有個位, 硬係冇啦啦升高左少少o個個位呢! 呢個位就係最養眼, 真係有咩事發生, 成間小巴d人都望到晒。

之後返到公司個人都仲係"拾下""拾下", 去完panty斟水飲啦!!! 返到埋自己個位度, 正當想閉目養神的時候, 有位同事行埋拍住我膊頭同我講:『Gary, 你係唔係跌左錢呀? 地下有疊20蚊紙, 係唔係你架!!!』(點解佢咁肯定呢疊野係我呢? 因為頭先個幾分鐘入面係得我行過條lobby), 摸一摸褲袋, 再諗一諗個疊應該係朝早搭小巴找錢的20蚊, 真係死火, 跌左錢都唔識執返。

唔好見我好似好精神, 查實, 你講野個時, 我都係條件反射式答你, 我個靈魂都唔知飄左去邊同埋冇經過大腦諗過, 我諗仲要過埋今晚先可以回到氣....

2 comments:

Anonymous said...

但係你今日仲好精靈咁係office同我狂玩xxxxx-msn喎.....你講大話!

Gary said...

咁就可想而知, 我冇精神個時都可以同你對答如流, 我有精神個時, 簡單d黎講可以話係『腦筋急轉彎』啦...wahaha