Saturday, July 08, 2006

終於唔駛等

我呢d貧窮線下的人, 係琴日出糧終於有錢去剪個頭(係我真係窮到剪頭錢都冇, 真係可憐~~), 於是琴日返返下秘撈都特登打過打電話去搵James做booking, 為免重演上兩次剪個頭(要等成粒鐘剪個15分鐘)的情況, 今次我就book左12:00p.m, 呢個時間d人1.)要返工者, 一定未放工, 就算放左都冇咁快去到salon; 2.)唔駛返工者, 一定唔會咁早起身, 晨早流流走去剪頭髮, 哈!!! 我就係介紹兩者之間, 一我係唔駛返工, 但係我會好早起身去剪頭髮的人, 今次實掂呀!!!

今朝起身張開眼原來已經係11:00a.m, 醒起book左12:00p.m, 咁就快手快腳煮個麵食, 換件衫就出門口。 去到salon都係12:15p.m姐, 只不過係遲左少少, 我呢d讀理科, 果然係計算準確, 一切都係我計算之內, 我個theory果然係正確呀!!! 今日, 我應該係James第一個客, 我一坐低就搵人幫我洗頭, 洗完頭James就馬上幫我剪, 手起刀落, 可能今朝得我一個客, 其他客都未到, 所以James就好有耐性咁逐忽逐忽咁幫我剪&修。哈, 話咁快, 剪完, 沖水, 吹乾, set頭, 俾埋錢, 都係一個鐘多少少就攪掂晒!!! 其實, 我要的就係咁簡單之麻!!! 仲有, 係呢一次實驗中, 我所諗theroy, 學『大發現』話齋:『係得既~~~』

既然咁快手, 攪掂左個頭, 知道Alan今日會返poly搵料做下星期GE present, 於是打俾佢問佢係邊樹, 佢話係library搵緊書, 就係咁就返左poly搵佢, 睇下有咩幫到手啦! 話就話幫手都係越幫越忙, 係咁e, 幫佢搵左兩, 三本書就冇再攪其他野, 見時間尚早, 於是走左去CC(Computer Center)上網, 由於之前收有讀者阿牛的投訴, 話我交"行"貨, 於是就係CC度急急腳寫返之前一日的blog先(阿牛, 我係好有心架, 岩岩之前個篇"30分鐘暢遊北歐"係我係poly度寫架!!!), 不過, 好似用大學設施做d非學術性既野, 好似唔係幾好, 好彩岩岩家陣係放summer & saturday, 就冇咁多人返學校姐!!! 唔係就失禮人。 打到一半(個blog), 就收到Alan電話問我食唔食tea, 於是同佢去左canteen食野, Alan由上星期到依家, 足足病左一個星期, 差不多成個星期都唔見佢返工(佢係我同學之餘, 仲係我同事, 仲要係坐我前面個隻!!!), 食完個tea之後, 佢就返屋企, 我就上返去CC繼續我未完的blog(真係好鬼鬼無聊~~~), 其實差少少就打晒, 話咁快就攪掂, 鬆人。

p.s: 阿牛我記得你話要係你返工前要打好個blog, 我諗呢篇野, 你今晚都應該唔會去我個blog度睇, 你聽日就有野睇啦!!!whahahhahah

No comments: