Saturday, July 08, 2006

30分鐘暢遊北歐

琴日下午係office突然接到Kenix打黎的電話, 佢話放工之後約出黎食tea兼派手信, 原本放晚要返秘撈, 但係佢話過左今日之後唔知自己幾時先有時間再出黎見我地....因為佢將會入camp training20個week《佢就係之前曾提及過放棄現職, 原先諗住獨個兒去澳洲大半年生活(apply左working holiday visa), 點知突然收到海關offer, 家陣就將會轉戰去海關工作啦!!!》, 咁難得佢咁有心有買手信俾我地呢班舊同事, 我就算搵少幾十蚊都出一出去會一會佢啦!!!

出到去旺角, 就先同Kenix去買d入camp用品, 佢話原來入camp都有好多零星野要買, 海關有張list俾佢地, 提醒佢地有咩要perpare, 佢就俾個張list我睇, 我發現有樣野都幾細心, 入面有一項提及如果有戴眼鏡的同學最好就帶多副後備眼鏡perpare, 幾好, 諗得幾仔細, 照顧周到。 咁我都係陪佢去買電筒姐, 因為佢話入到camp之後, 到左10:00p.m成個camp site就會熄晒燈, 佢話如果有咩活動都要靠支電筒黎活動, 所以就一定要有支電筒仔幫手。 最後同佢去左旺角d爬山運動舖買左支 MAG Lite, 應該都夠佢用。

之後就同佢去左"扒王之王"食tea, 由於tea set只係去到5:30p.m, 而Simon & Eric都未放工, Kenix就打俾佢地問佢地食d咩, 順便幫佢地落埋order, 就係等Simon & Eric時候, 我就開始睇Kenix去瑞典及芬蘭時影的相, 就係我一路睇相時, Kenix又一路講佢係北歐的所見所聞, 其實佢係瑞典o個邊有親戚係度, 但係係十幾日的旅程當中有幾日佢係自己一個女仔揹住個背囊去芬蘭, 不過佢話自己一個人去旅行原來都幾悶, 尤其是係芬蘭o個邊冇咩野睇, 加上一條友仔行路都特別行得快過人, 令佢原定遊覽的境點時間都加快左, 令佢的行程計劃有點兒失左預算, 哈......

就係咁用左大約30min, 我一路睇相時再由佢一路簡述佢既北歐之旅, Simon & Eric佢地終於出現, 佢地黎到, 我就係時候出發返秘撈。 最後, 多謝Kenix你份手信.......希望你係camp入面順順利利, 到你passing out個時, 記住叫我地黎睇呀....努力呀!!!

No comments: