Thursday, July 20, 2006

中左就發羅!!!

今朝返到office坐低冇耐, 就有同事俾左張A4紙我, 係A4紙上面印左5張六合彩的副本, 張紙上面仲寫住:

『各位同事: 吃午餐有剩$89-, 所以買了六合彩, 祝各位好運!』

原來琴日食完個餐"千人宴"之後, 埋單仲有錢剩, 所以就拎左去買六合彩。真係好, 有得食又有得拎!!! 我就拿拿係部電腦出黎click小算盤出黎計一計先, 如果好彩中左頭獎, 頭獎當3千萬計, 3圍人即係36人, 粗略估計每人都分到8萬蚊左右, 嘩, 呢次發達啦!!!!

p.s: 天意永遠都唔係完美, 岩岩睇完新聞, 話今期六合彩冇人中頭獎, 不過就有4注中二獎, 每注派30幾萬, e, 都好過冇, 聽日返去check下張六合彩先。

6 comments:

Anonymous said...

邊有咁易中架??唔好發夢啦!

Gary said...

咩冇呀....岩岩有同事同我講我地個5張六合彩夾埋中左$20呀....

決定再將佢博多鋪....

Anonymous said...

咁你發左達既話,記住關照下我喎!
我唔貪心架,100杯雪糕就夠架喇~~~

Gary said...

麥記都係2蚊杯姐, 夾埋都係兩舊水, 我唔駛發達都請得起....不過, 你個quota用晒啦, 我發達的話, 你都係得100杯雪糕食, 其他野就益唔到你啦...whahaha

Anonymous said...

我咪講左囉.....我唔貪心架!
100杯雪糕,滿足喇~~~多~哂~!!!

Gary said...

知足常樂....good...