Monday, July 10, 2006

早知唔做咁快啦!!

今晚, 唔駛返學咁當然又走左去秘撈啦!!! 今晚返到office就攪咩d手尾, Holy俾我個疊data差幾頁就攪掂, 諗住快快手攪完呢疊野就可以做下其他野啦!!! 對左佢幾十個鐘, 次次返工都係對住個疊野, 真係唔再想再對住呢疊爛鬼data。

於是乎快快手用左個半鐘時間就攪掂晒, 諗住走去同Holy講話攪掂晒d野, 睇下仲有冇其他野攪啦, 點知佢話, 佢仲整理緊d data, 仲未有野俾我入住(吓!!!咁即係點呀!!!), 佢終於講出一句:『家陣應該暫時冇野入住, 一係你收工先, 我有野再入就打俾你啦!!!』, 唔係呀!!! 你個句說話簡直係直插我心, 冇野入你唔早講, 之前個疊野我就唔鬼同你入得咁快啦, 同你dum下波鐘先呀麻!!! 話晒同你段鐘計, 時間就是金錢, 你明知我有大把時間, 就係爭咁d金錢, 家陣我就係想用我d時間去換取你d金錢姐, 你咁都唔俾我, 實在大過可惡啦~~~咁我當然冇當面咁同佢講啦!!! 最多就係笑笑口同佢講說:『走先啦!!!拜拜!!!』

就係因為我既高效率, 令到我冇左份游水秘撈啦!! 唉!! 阿媽點解你生我生得咁鬼叻, 做野咁有效率架......

No comments: