Friday, July 07, 2006

咁就半年

今年好似過得特別快, 好似冇做過d咩, 又好似唔係喎, 係度summary下岩岩個上半年度做過d咩先!!!!

工作上: 1.) 係3月轉左個『虛名』, 人工冇加到, 反而工作量直線下滑 (哈, 仲好多d時間溫書, 做功課), 仲有, office電腦由windowXP轉用window98, 家陣仲係時不時會hang機, 煩!!!!

2.) 岩岩上個月尾開始返秘撈, 辛苦錢....辛苦...

學業上: 成功努力得到回報, 成績總算不俗, 1A & 1B。

健康上: 1.) 今年年頭痾左獲"甘", 到左岩岩個6月好似中期試咁, 唔知係唔係個天想考驗下我個身體狀態, 要我又呵多獲"甘"!! 不過, 今年大致上除左痾之外都冇咩特別大病, 係記憶中, 好似連小病都冇乜, 大幸, 大幸.....

2.) 年頭開始, 終於"的"起心肝, 晚晚做sit up, 做掌上壓, 總算有d成績, 家陣有d人問我係唔係去左做gym, 邊樹有錢呀, 不過, 咁做都有d野睇下家陣連去phyical既錢都慳返, 我家陣都有個唔係好顯眼的"田"字係個腹肌度架(點解得個"田"字, 因為sit up only練到腹肌, 所以個肚腩依然健在, 所以家陣我係一個有腹肌但有肚腩的人, 雖然唔係好mark sence, 但呢個係事實, wahahhah), 阿牛, 堅 & 阿達佢地可以做証架....不過, 就算係咁, 我都係肥仔一名....

朋友上: 1.) 係年頭終於同位小學同學Emmy就到時間出黎食餐飯(因為大家成日都好忙, 我得閒時, 佢又唔得閒) , 我地係差唔多十幾年冇見個面個隻喎(真係幾驚出到黎認唔到佢), 所以約到出黎食飯都好特別, 難得出黎佢仲要有手信俾我(佢岩岩去完旅行冇耐), 哈...真係多謝晒...Emmy有機會再約出黎食過飯呀!!!

2.) 係網上識到Macy呢個網友(應該話係我係佢hompaper留言), 經過佢發掘發現我同佢原來係同一機構工作, 所以依家都成日借公司上的方便係度傾計, 本人都係第一次見有人自我介紹話自己係一好多野講的人。仲有, 仲有, 佢係唯一用"顯淺"黎形容我的人。

3.) 今年唔知係唔係Denise寂寞難耐, 今年頭上半年, 佢得閒冇事就叫(點)我"班馬"出黎玩, 就係咁就係個突如其來的情況下, 約到BRE班舊莊員出黎食餐便飯, 自畢業之後, 同Denise, Cherry, 小菲, Harvey, 阿妹佢地時不時都有見面, 但係另一班莊員Carrie佢地就真係未見過, 所以呢次都係幾難得聚會。

4.) 上半年多左"貢"上去阿牛屋企食飯, 又同阿牛爸爸, 媽媽熟d。前排agnes'b satff sale個時, 阿牛媽媽都有去, 我係阿牛屋企妹仔呢個concept已經係牛媽媽腦入面根深柢固, o個次佢將我介紹俾佢d親戚個時, 佢話:『呢個係Gary, 係我屋企個妹仔』wahahahah!!!

活動上: 1.) 今年突破性第一年去參加『渣打馬拉松10km』, 仲有拉攏到同事Simon, Anthory, Kenix一齊報名參加, 第一年參加呢項活動, 雖然唔係跑得好快, 但都好enjoy &可以跑到西隧, 唔駛再係電視睇人地羨慕人地跑青馬大橋&西隧。

2.) 今年又係突破性一次, 相隔『馬拉松』一星期後, 就去玩『環島行』, 今年係第3年去參加『環島行』, 亦都係唯一一次完成唔到個賽程, 有少少遺憾...不過, 都好開心, 可以同simon , suki同埋小貞貞一齊玩, 其實時間已經比之前個一年快左好多, 只不過係當日天氣唔係咁好落住雨行係比較辛苦。

3.) 其實呢樣係上年年尾, 係上年christmas同左3位朋友, Dorothy, 阿恩 & 佢男友, 一齊去曼谷旅行, 第一次同呢班friend去玩, 又係另一種感覺, 好好玩, 想多d同唔同朋友去旅行。

4.) Disney開左一段時間, 同d friend唔係去Disney反而去左Ocean Park。 我家陣仲未去Disney架!!!

就咁數一數原來都........好似好忙咁, 尤其是係玩方面, haha///

係黎緊個下半年, 希望各方面都順順利利。你地又有冇睇下自己上半年做過d咩.......?

12 comments:

Anonymous said...

Gary, 這篇blog是summary左你上半年所有既blogs, 對於長期讀者來說, 有d馬虎+敷衍, 我真的不由得在此留言, 表達心中不快, 謹此 希望你可以用心去編寫你的blog.
^_<

Gary said...

多謝你呢位忠心讀者意見, 其實, 我咁做都係想測試下你地, 牛你果然係忠心的讀者, 一眼就俾你睇穿晒添....果然係呃你唔到呀....

Anonymous said...

噢,我覺得超型喎,因為我係排第一,哈哈!睇返你個blog,原來我地好耐無見囉喎,仲以為無幾耐之前o既事!!!呢半年間我地老師之間o既角力仲嚴重,下次見面又有排講,哈哈!
仲有,我d魚尾紋,其實小學時已經有架喇...

Gary said...

Emmy, 果然係3歲定80呀(你d魚尾紋).....我都有睇你個Blog, 知你成個抗日戰士咁, 排除萬難, hahah

你都轉新環境啦....又有新開始..話晒都係一間好學校...恭喜晒~~~

Erica said...

哎呀~~~你可唔可以唔好篤爆我地咁多野呀??
1) 我唔想人地打18X3投訴我呀!
2) 我自我介紹果時唔係話自己好多野講架,我只係話估唔到有人仲多野講過我咋!
3) "顯淺"係一個新terms黎形容人,我只係'教識'你一D新野姐,你成日都好似大驚小怪咁,成個大鄉里咁!

heehee~~~~~

Gary said...

Macy, 你攪咩, 自己篤自己d野出黎呀...
打咩"xx2x"電話呀...咩投訴呀....冇d咁架樹, 我公司冇呢d service, sorry~~~

你有冇聽過咩叫"揭後語"or 小五做"學能測驗"玩推理呀??? "估唔到有人仲多野講過我", 其背後意義就係想帶出, macy本身係一個好多野講的人, 呢個就係句子的中心思想...wahhaha

Jessica said...

你死家,成個半年都冇我呀....

Gary said...

哎呀....jessica, 我地呢d舊相好....唔係下下都提係口邊架麻..."對不對".....

Anonymous said...

對..您太多舊相好...唔可以下下都提係口邊架麻... 成日吹水...我是您至愛...都唔提我們... 有d過份...

Gary said...

快d講, 快d講, 你是誰??
我係咁多個舊相好之中, 唯一會認係我的至愛, 除左jackie之外, 我真係諗唔到第二個....

Anonymous said...

猜猜尋尋真好玩...留番d空間俾大家la....好似您成日同我講至愛永遠放在心裡...
我緊係您身旁最親個位

Gary said...

難道 ,你就是病重中的小奶奶/////