Wednesday, July 05, 2006

83分鐘

今日下午與jessica相約今晚放學之後一齊食飯, 由於下半堂是同學們做presentation, 自己個part一早就攪掂左, 於是就靜靜雞"鼠"左出去, 打俾jeesica佢話未放得, 自己就單拖去左library 3/F借左隻『三岔口』係度睇(library有個facility可以借d DVD or VCD睇), 其實, 都唔係對呢套野有咩特別興趣, 只不過, 係想消磨下d時間姐, 同埋由於時間關係都係睇左套戲一半左右, 所以都冇打算係度寫呢套電影的影評。

到左9:30p.m左右就join埋jessica去食飯, 我地去左尖東o個間"霸王山莊"食飯, 2個人叫左客小籠包(4粒), 雲吞雞(例), 仲有個抄飯, 我地落左單之後個侍應先拎d宵夜特餐menu出黎, 過份!!! 不過都冇計都落左單!!! 我地就一路食一路傾下計, 11:15p.m埋單走人。

返到屋企, 都11:45p.m左右, 今晚係世界杯四強德國vs意大利, 由呢一場開始無線都有得直播, 原本都諗住攪定個鬧鐘3:00a.m起身睇波, 但係見臨攤落床個時都已經成1:30a.m, 如果真係3:00a.m起身, 咁我咪訓得o個個半鐘, 我第二朝返工咪死硬。所以最後都係決定聽天由命, 自己起到就睇, 起唔到就睇"精華"啦~~~~


訓左一陣之後, 自己突然彈左起身, 望一望個鐘四點幾, 應該未完場, 於是就走左出廳睇下踢成點, 原來已經踢到下半場83分鐘, 仲係0 : 0, 就係咁就睇埋落去啦!!! 雖然冇睇上半場, 不過, 成場波加時部份都非常之好睇, 兩隊都互有攻守, 最重要係兩隊都冇諗住割禾青, dum波鐘, 真係一有機會就攻, 不過, 意大利係最後加時下半場2分鐘連入兩粒, 真係一句講晒『冇仇報』, 原先都一心諗住會互射十二碼, 家陣十二碼都慳返!!!! 不過, 真係覺得德國好慘, 臨尾先輸, 主辦國都係咁話完全冇仇報。 其實入埋第2球, 應該仲有少少時間(1-2分鐘左右啦!!), d人都冇再去開波(可能係無線cut左冇播掛), 鬼咩, 佢地都知冇可能追得返, 你估佢地係戴志衛or小志強個d"猛虎射球, 中場一開波就勁band埋去就入咩, 所以德國隊d人都已經坐左係地下喊......

No comments: