Saturday, July 01, 2006

陽光與海灘之家庭同樂日

琴晚阿牛同阿達一早約定左, 話今日一起身眼見如果冇落雨就去半月灣游水, 仲約定12:30p.m係西貢碼頭等。

琴晚睇完意大利入左3粒之後, 岩岩好上半場完結, 就頂唔順走左去訓覺。係個廳度訓, 訓到今朝8:00a.m左右, 聽到"bb"聲, 開頭以為自己發夢, 冇理到, 過多一陣, 又聽到"bb"聲, 好啦, 今次真係好清楚聽到, 就彈起身四圍望啦, 以為係d fax機 or 電話聲, 於是起身行去前面拎起部fax機聽下, 就唔係喎, 咁即係電話啦, 哎呀, 又唔係喎!!! 冇理有日光日白都撞到污穢野, 咁就去個廁所小個解兼洗一洗塊面清醒下先。 出到黎, 再訓過, 過多兩分鐘, 又聽到"bb"聲, 妖!!! 真係火都黎, 於是, 伸個頭出黎聽清楚d聲係邊"樹"發出黎啦!!! 原來係阿牛部手提電話每日的morning call的電話聲, 我就拿拿臨熄鬼左佢再繼續訓過。

到左11:00a.m阿牛就踢我起身, 話今日天氣好好去游水。 咁大家就快快手, 洗過面就落樓下食早餐(午餐先岩!!!!), 就係等緊早餐概時候, 阿牛就同我講:『你今朝做咩唔熄左左我部電話, 仲等我聽左咁耐, 心諗Gary做埋仲唔熄左我部電話去架...!!!』, 你明知係你部電話, 你都唔行出黎熄左佢, 仲等我成朝以為係d咩聲添!!!


食完早餐就搭小巴入去西貢, 入到去就去『麥記』join埋阿達。由於, 係臨時臨急先話去游水, 我當然冇帶"架生"啦!!! 於是就係西貢d舖頭是但買左條滑浪褲。出發去半月灣去也.......對上兩次黎都係有好多美少女, 今日, 可能係紅字, 仲有係71大遊行, 比較熱血青年都去左遊行示威, 成個沙灘我只係感受到d家庭溫暖, 唔講以為今日係國際Family Day(今日應該係國慶回歸日先岩!!!), 大大小小的小朋友四圍走。

今日就係係一個完全被家庭溫暖包圍住的沙灘, 曬到4點鐘就走人, 出到去西貢碼頭, 我就去運動場沖一沖身, 佢地3個就去食野先。

2 comments:

Anonymous said...

嘩!看相您好似真的廋了,WOOO 查多D黑鬼油,較正,但要保持圓潤下肢.....haha

Gary said...

你係邊個, 快d講, 明人不做暗事....

你估我個雙強而有力的"黎根小粗腿"係流架...仲有我個裴聲國際"羅"中之霸呢, 係唔係聽到都驚呢!!! wahahahh