Monday, July 10, 2006

完場後15min


琴晚(應該係今朝)世界杯finial法國vs意大利, 上半場1:1, 呢個賽果去到完場, 其實去到下半場最後幾分鐘既時候, 我個心都不知幾想是但一隊入埋個球就算數, 因為實在太眼訓, 唔想睇加時, 但事實永遠事與願事違, 去到加時下半場, 成個人開始頂唔蒲 "忽"下"忽"下咁, 自己隻眼定晒格, 淨係睇到個電視機, 有粒白色一點野係度飛黎飛去, 如果唔係施丹頂人, 紅牌俾人趕出場, 之後聽到電視機有人叫囂的話, 如果唔係分分鐘真係係個廳訓著左。 睇埋加時完場, 再加埋12碼, 完場已經係差不多5:00a.m, 見個天都就快天光咁濟, 一完場, 再望多一望對面樓, 好多戶都熄燈訓覺, 呢張相係完場之後15min影的(即係5:15a.m時候影的), 冇晒人個個急急腳訓返兩, 三粒鐘, 之後就要起身返工, 我都係..... 訓先

2 comments:

Anonymous said...

Gary, 咁你擒晚究竟支持邊隊架? 我就好開心, 因為我支持既意大利隊Win左, 哈哈...!

Gary said...

好少可你連續兩篇都留言, 好明顯你真係唔多想做野, 由今朝返工到依家都一心諗住返屋企訓覺,,,,原本, 我就睇法國高一線....不過, 後黎都係覺得意大利好d...

不過, 用12碼分勝負都係差咁d...不過, 上半場先輸一球, 再追返, 真係幾好睇, only個十幾分鐘....