Saturday, July 01, 2006

接住落

我地食完野之後就各自歸家, 而我就要趕返屋企換衫啦!!! 因為今晚約左Denise佢地打邊爐, 其實, 事緣應該係成個星期前Denise話Ernest今個星期會去旅行唔係香港, 再加上今晚係世界杯頭場係英格蘭vs葡萄牙, 佢就話不如約出黎睇波, 但係約極d人都係冇咩興趣, 咁到最後決定齋打邊爐。

我係西貢搭車出旺角, 再轉巴士返到屋企, 都已經成6:15p.m左右。今晚約左佢地7:30p.m去『方榮記』食, 於是我就極速沖涼兼換衫, 只需20min就可以出得門口, 6:35p.m出左去就拿拿臨走去搭巴士落旺角, 諗住係旺角轉小巴入九龍城, 岩岩醒起Denise話佢之前應該會係旺角買野, 於是落到旺角就打俾佢, 睇下佢係邊樹, 果然不出所料, 佢就係先達同Heavy仲行緊街, 頂!!! 約7:30p.m係『方榮記』等, 7:15p.m仲行緊街, 咁即係擺明想遲到姐。



就立即join埋佢地一齊行(哈!!! 加入遲到行列), 行多一陣就走去搭小巴入九龍城, 去到就接到小菲個電話, 等埋佢地就岩岩好齊人, 游完一日水, 打邊爐岩晒!!! 由於得5丁友, 所以就唔係叫左好多野食, 不過, 係今次聚會, 我地有重大既突破, 呢個就係我地暫定左係7月尾決定一齊返大陸搥骨玩一晚, 唔好睇少呢個決定, 因為我地成日出黎都係就咁食下飯, 冇咩其他活動, 難得有一次可以玩下其他野, 幾好呀~~~, 其實, 仲有就係Denise成日話要一齊去旅行, 呢次活動就當係一個好既開始先呀!!!

Denise知道今晚我地都唔睇波, 於是佢就約左佢堂姐一齊睇波, 食到10:00p.m就埋單走人, 散水。

No comments: