Friday, June 30, 2006

兩個極速Farewell Dinner

今晚, 一連去左兩個Farewell Dinner。

首先, 放工之後先同同事食飯, 我地去左沙田市中心的『周記避風塘』食晚飯, 今日公司有3位同事相繼離職或調職, 根據以往不成文規定, 凡離職或調職之同事都會於last day請office的各同事食西餅, 由於今日有3位同事走人, 正因如此今日office就有3倍的西餅食, 各同事們今日位位都已經有3-4西餅食過落肚(由於我同佢地唔係同一個centre返工, 有幸未能感受該食西餅食到嘔的感覺), 所以就算到左晚餐時間佢地都未見肚餓, 一行11人之晚餐, 只好徐徐叫左幾款小菜食。講返呢間『周記避風塘』, d野食一般啦, 不過, 我想話如果真係想食豉椒抄蜆的話, 我都係建議大家去d大排檔or潮州打冷應該會好d, 個度d野食真係冇咩特別, 只不過係比大排檔多左冷氣同d賣相好d, 就係咁大把。唯一一讚呢度d waitress好鬼死cuite, 攪到我地成班麻甩仔, e嘩鬼叫, 叫佢介紹野食, 真係一句話:『好好食架!!!』, 就攪到成班友仔就暈晒, 不過, 話雖如此, 我地仲有理性的, 同waitress玩左一陣, 都係點左幾款野食, 呢次真係『低消費, 高娛樂』。 由於同事們一早定左食完飯就去食戲, 今次去睇『新紮師妹』, 所以食到7:30p.m就埋單走人。 由於我仲有一場要趕, 所以就冇去睇。

另一場, 就係同Karen食啦!!! 佢就巴閉啦, 佢遲d就會飛返美國過佢個少奶奶生活, 唔知佢"廋猛猛"身型, 會唔會因此而谷返漲??? Karen, 阿牛&堅, 佢地大約7:15p.m左右已經去尖咀間『火間土』坐低左, 而我就 大約8:00p.m先去到, 一見到Karen, 佢又瘦左, 成條柴咁~~~, 我地成晚都有講有笑, 不過, 最主力都係阿牛同Karen係度猛咁傾, plan緊如果阿牛去美國的話應該要點玩, 請幾多日假, 去邊樹玩, 行程應該係點.....見佢兩條就咁"齋"講已經係開心, 到時真係去玩的話, 應該係失晒理性。堅話到時會預埋我,其實只要係我攪掂晒份dissertation, 應該冇咩問題。

食飽飽之後, 我地就上堅屋企睇波, 可憐Karen就要返屋企繼續做佢的灰姑娘(唔知點解佢爸爸, 到左家Karen都20幾歲, 都仲要佢12點前返屋企!!! 令人廢解!!!)

p.s: 合指一算, 兩個飯局都係分別食左大約一個鐘左右, 我都係第一次同人食飯食得咁快手。But anyway, 唔知Karen會唔會睇到呢個blog, 但係希望佢返美國開開心心過佢個少奶奶生活, 起碼, 到時唔駛下下都12點前要返屋企。

3 comments:

Jessica said...

唔好意思,我放左飛機呀,但係我有理由家,成間屋得我媽咪一個唔多好,所以我都係一個人係屋企睇場波.......原本KAREN要走啦..我都好耐冇見佢啦...

嗱,7月咪要去沙灘同陽光玩下先,幾時得閒????

Gary said...

jessica: 你打漏左個字, 仲有個"又"字呀!!!哈...哈...

你根本就係扮野, 你平日都係咁"賴"低阿媽係屋企, 你冇奶油, 冇啦啦咁孝順, 一定係之前o個幾日, 你出去劈又醉醺醺咁返屋企, 之後, 再俾阿媽話, 一定係咁.....

你"籠"野, 我知道晒啦!! wahhahah, 仲唔一語道破...

Jessica said...

你錯啦...因為我老豆唔係香港呀...而且我家下得個星期5或者6先出街玩, 所以, 我係屋企睇咋..我係星期6先有玩呀...

咁幾時去海灘呀...