Saturday, June 24, 2006

得個吉

話說友人之前俾左Agnes'b的satff sale的inivitation card我(有成30% off), 一心諗住發達冇死啦(去狂掃貨!!!), 亦本住有前冇後, 打後今個月有可能要捱麵包的心態(可能d錢用黎買晒野!!!)....點知, 希望越大失望越大~~~~

我張inivitation card係今日3:00p.m個場, 我約左阿恩 & ivan佢地, 先到先等啦!!! 我準時3:00p.m就去到會場(係會展隔離的華潤中心), 嘩, 睇到眼都突, d人多到呀!!! 我都差d搵唔到龍尾, 個條龍由華潤大廈橫跨到鷹君中心再穿過海洋中心, 排到去人地第二座大廈, 有冇誇張左d呀!!! 阿恩 & ivan都未到, 我見勢色唔對, 於是就自己排住隊先。 到左咁上下, ivan & 阿恩都相繼出現, 除左佢地之外, 仲有佢地d親戚, 大大話話都有7, 8個, 佢地唔覺唔覺咁樣攝左入黎(其實真係幾驚後面有人"噪", 咁我地係理虧, 就算俾人話都冇計, 不過好彩冇事發生~~)

條隊好係條蚯蚓(蚯蚓都快過佢!!)咁慢慢的向前推進, 佢地應該知會有好多人, 所以唔會一次過放晒d人入去, 就係咁我差不多成4:00p.m先入到會場, 原本諗住入去有一番大作為, 點知入去到, 滿目瘡痍, 我以為岩岩打完仗添, d野零零落落, 我諗因為之前個一個鐘, d人狂風掃落葉式拎得就拎, 之後, 就放係一兩邊先再慢慢睇下邊d岩邊d唔岩, 所以, 咩貨都冇晒, 仲等我一心諗住可以買返幾件Tee當替換下都好, 行晒成個場, 一件Tee都未見過....shit....轉左一個圈就同ivan & 阿恩佢地走左。

之後, ivan就話帶我地食好野, 原來係去上環的"美輪街"的大排檔『勝香園』食Tea 仲有隔離檔的『九記牛腩』, 買唔到野都食下野都好, 不過, 對我黎講都唔係咩特別野, 最主要原因係我本身之前都係呢頭返工都有黎呢度食野!!! 最後我地選擇去左『勝香園』食野, 因為頭先企係度排隊成粒鐘, 個人都熱辣辣, 冇理由走去食咖哩牛腩架....一坐底, 就叫左支凍檸樂先, 再加多碗招牌餐蛋麵茄底(呢度出名係鮮茄汁湯底), 不過, 呢度o個塊餐肉夠厚, "正", 隻蛋都煎都幾好....又係"正"。 如果, 未黎過呢間食的朋友可以值得一試, 又其是隔離的"九記牛腩"更加係一絕, 佢最出名的就係"咖哩牛腩伊"。 食完之後, 就各自歸家......

-----------------------------

勝香園
地址: 中環美輪街2號排檔
電話: 2544 8368
菜式: 港式

九記牛腩
地址:中環歌賦街21號地下
電話: 2815 0123/2850 5967
菜式: 港式

3 comments:

Jessica said...

我都唸住找到的野家,點知咩都冇,得的好似陳年舊貸,睇見都冇興趣,但係排左咁耐,點都買下野先.
所以.都買左2件衫加頂HAT.

慳返的錢囉

Gary said...

咁都俾你搵到d野黎買...失敬, 失敬....

Jessica said...

唔買咪連的車錢都冇埋.