Monday, June 19, 2006

又走一個

今晚同師姐mandy farewell(查實, mandy唔係真係我師姐, 不過, 當年入黎做個時, 個個都叫mandy做師姐, 自己都跟口叫埋一份), 連埋師姐, 黎緊應該係第5個人走啦!!! 呢個月, 唔知點解突然間走左咁多人, 數一數, mandy, kenix, 阿細, anthory, 阿基, 走得都走, 一係就轉職, 唉!!! 我仲要係度挨多一年!!(攪埋掂個dissertation, 我就一定走返出去做!!!)

我地放左工之後就去左又一城o個間Amaroni's Little Italy食, 6:30p.m左右去到, 當時餐廳都未有咁多人(其實主要d人未放工 & 餐廳冇world cup直播睇, 所以d人都唔多選擇去呢間食飯), 我地一行12人, 去到就點菜食, total都點左9樣野, 由於d碟頭夠大, 所以9樣野食都已經好足夠。成晚大家開開心心有講有笑, so nice.

2 comments:

Anonymous said...

嘩,你呢張相有d似鬼相,你睇下LEO後面個waiter,肥仔,撞鬼呀你,唔怪得你成日奶屎

Gary said...

肥仔....平日叫你唔好通頂睇世界杯...睇壞腦啦你....