Wednesday, June 21, 2006

另一邊的比賽

當全世界的注意力集中晒係World Cup, 其實係另一邊箱都有一場大賽進行中, 就係NBA Final啦~~~


今日, 已經係打到第6場, 雖然冇得睇電視live直播(上年亞視都有得播, 不過, 今年亞視將d錢拎晒去買歐冠杯, 所以就冇錢買NBA播映權, too bad~~家陣得now先有得睇), 不過, 我就係office度靜靜雞(其實都唔係咩靜靜雞~~hehe)上NBA的web-site, 佢地個web-site有文字即場描述(當然係睇英文啦), 即係有人打d字出黎, 話俾你知, 邊個邊個入左一球, 阿邊個邊個搶到籃板球, 雖然係睇字, 但今年的戲碼十分吸引,雙方實力差不多, 互有攻守, 未到最後一刻都未知邊個贏。

今日好緊張咁望住個mon, 由頭追到尾。 最終, 今年由Mimia Heat奪得今年NBA Championship.

其實, 就我個人而言, 雖然我並不高大, 但係本人鍾意籃球多於足球, 起碼平時我打籃球多過走去踢波先呀...haha(打winning係冇關係架, 我係屋企都打NBA live架...)

2 comments:

Anonymous said...

達~~~~

嗰日我响公司都同你一樣ar....响度睇live-mon...場波的確唔(我估)....初頭等我仲以為呢個世界得我一個咁傻tim....原來有同路中人嘅

Gary said...

好明顯, 你同我都係咁閒, 所以抵阿牛, 成日打俾你同我架...whaahha///

p.s, 其實, 你留言個時, 可以click"其他", 佢就會彈出黎, 有個space俾你寫名, 唔駛次次click完"匿名"再打個名落去...