Saturday, June 10, 2006

666 - 好邪呀!!!




琴晚, 為同事kenix farewell, 所以我地成班人一行10人琴日放工之後就安排左一連串活動(其實都係睇戲 + 打邊爐姐!!!), 首先我地先去旺角新世紀睇"The Omen"(兇兆), 我同alan一放工就馬上搭小巴落新世紀join佢地。 呢套電影, 俾我想像中多好多血腥場景, 如果, 近排想追女仔的話, 呢套戲應該可以列為首選, 唔好話女仔, simon話alan頭先坐佢隔離個時都俾某d恐怖鏡頭嚇到成個人都彈起左, 試諗下男仔都俾佢嚇一跳, 何況係女仔。 不過, 成間戲院睇戲o個時, 一有個d恐怖, 核突鏡頭出現, 我地成班友仔係度大o益大叫(你諗下一行成排10條友喎!!!), 仲有呀, 睇完散場出戲院時, 仲係度好興奮咁講返頭先d核突場面, 我諗我地呢班人有少少變態, 哈, 哈。

之後, 我地就照原定計劃, 去長沙灣的新星酒家打邊爐, 就由新世紀行落去太子地鐵站, 搭地鐵過去啦!!! 當我地行到落去地鐵站概時候, 摸一摸褲袋, e, 死火, 少咁d野, 我部手提電話冇左架。我估計部手提電話應該留左係戲院, 因為一開始係戲院睇戲o個時都拎過部手電出黎攪"震機", 睇完戲之後都係去過toliet之麻, 而且, 我部手電都冇電話繩, 應該冇人咁大膽伸隻手落我個褲袋度偷, 如果真係有人伸隻手落我褲袋, 我咁大碌大脾冇理由feel唔到呀!!! 所以, 我就鐵定一定係留左係戲院, 於是我就以9秒9時間由太子地鐵站上番去戲院。

去到戲院, 我就搵個staff講返個情況, 佢夠膽死, 同我講話依家開左場, 叫我散場o個時先返黎(即係2個鐘頭之後), 佢地會幫我check, 仲話其實頭先佢地職員check過, 冇野執到, 應該唔會有, 我一聽完呢d野, 我真係火都黎, 我都做過戲院, 你地點會真係逐行慢慢睇呀!!! 我同佢講, 你到散場開燈, 實有人見到啦, 到時咪又係俾人執左, 佢就死死地氣, 係咁e行左入戲院話幫我望一望, 之後, 佢就兩手"fing""fing"行出黎話冇, 佢話我頭先坐個位就冇人坐, 但係隔離就有人, 佢話唔方便開電筒搵, 我就叫佢, 真係冇人坐的話, 你就試下坐落我個位度摸下四周圍有冇(當時我真係越講越火), 佢就開始驚就叫左經理出黎, 我就同佢講多次, 因為, 我係褲袋跌出黎, 所以今次我叫個經理自己坐落去個位, 睇下周圍有冇野, 果然, 不出我所料, 係我一切英明領導之下, 呢個經理搵番我部電話出黎, 我個心情簡直遊歷生死, 我feel到頭先搵電話個時, 見到一柱白光招喚緊我, 我搵唔到部電話, 簡直係想死, 好彩家陣失而復得....大命, 大命...666好邪呀....



之後, 當然係去join返佢地啦, 原來當晚mei要返學, 佢地就叫我係地鐵站等埋佢先一齊過去。 去到之後, 大家都坐定定, 我就去一去toliet定一定神, 洗個面先。 係我洗面其間, 睇到一位爸爸抱住個小朋友去尿尿, 小朋友攪掂之後, 就到爸爸去, 就係呢個時候位小朋友就踎左係地下望住爸爸講左一句:『嘩!!!! 好大呀!!!』, 我不其然打左個突, 點知爸爸仲堅, 爸爸話:『係好大架!!! 不過就唔好亂咁摸呀!!!』, 我於是認住笑兼一額汗咁走返出toliet。

成晚, 一大班人有講有笑, 好開心, 我地夾夾叫左差不多有成40碟火鍋配料, 勁呀, 仲有臨尾仲叫多3包"丁麵", cool, 成班大胃王, 仲有仲有, 呢間酒家, 由於係任點任食兼包野飲, 當佢一見到我地飲完d汽水, 就立即問我地仲黎唔黎多罐, 起勢咁幫我地refill。由於, 全世界都要睇world cup, 所以, 食到11點, 大家都要各自趕返屋企or上朋友度睇開幕戰, 就快快手埋單走人。

最後, 希望kenix係新工作入面順順利利, 家陣去唔到澳洲溝鬼仔, 希望你係第2度都搵到你個春天啦, wahahha。(之後, 記住都要keep住多d出黎玩呀!!!)


p.s: Macy你張post card好靚, d字就.......一般啦!!! haha, 我將妳張post card釘左係我個空了了的partition。終於有d野俾我釘上去....(咁岩, 今日有帶DC就影張相..哈..哈..)

4 comments:

Erica said...

如果我早豬你會影相post上黎,我一定唔會寫D咁低B既野,我諗我會用毛筆寫首唐詩俾你,家下好似俾你出賣左咁(講笑^^)~~~~

仲有,我幾驚你會爆埋我點send張post card俾你呀,你豬啦,俾人知道就唔多好啦,可能會好big wok架......

P.S. 你鍾意張post card既話,可以去quiksilver拎,係今季既catalogue,任拎架~~~仲有$50 coupon送!

Gary said...

你當我傻架咩, 有d咩應該講, 有d咩唔應該講, 我知架...hehe///我都唔係特登拎部相機影, 只不過, o個日岩岩有帶部DC出黎, 先順手影下姐...唐詩, 妳又識得幾多首呀...

我琴日都有行過quiksilver, 都見到個d post card, 不過, 就冇帶袋出街, 又費事拎住通街走, 所以冇拎到之麻..

Erica said...

可能我真係當你傻~~~

Gary said...

嘩...妳又黎呀....5點幾黎呢度留言....haha, 有心, 有心....妳果然係唔簡單呀...!!!