Tuesday, June 20, 2006

"無極"續集 - 痾極~~~~~都有

琴晚, 食完師姐mandy個餐farewell dinner之後, 成個人都唔係咁舒服(其實食個時都唔係好得~~~), feel到自己有d暗湧作病, 周身骨痛兼成個人都"滾"滾"地, 返到屋企, 立即啪返兩粒"必理痛", 電視都冇睇, 就攤左落床訓, 簡直打破左我個人呢半年內"早訓"紀錄, 10:30p.m就訓左落床, 郁都唔想郁。 之後, 訓左一陣, 個人醒左望一望個鐘, 當時只不過係零晨1:00a.m(平時呢個時候, 我先訓覺!!!), 當時起身之後成個人都熱辣辣同周身"滾", 訓唔著, 就攤左係廳個梳化度, 唔覺唔覺又訓左一陣, 之後又"扎"醒左, 當時3:30a.m, 個人又轉黎轉去都訓唔著。 精彩的事, 永遠係最後先出現, 今朝6:00a.m開始, feel到自己個肚唔多舒服, 一去到廁所就狂, 勁, 激, 爆"瀉", 簡直係同我黎個大洗底, 痾到7:00a.m, 情況好左少少, 爬返上床回一回氣。

到左今朝8:00a.m, 起身個時阿媽問我係唔係唔舒服, 仲叫我唔好返工留係屋企休息下, 不過, 我諗住今晚要返學做present, 唔返唔得, 而且個powerpoint要返office攪埋少少手尾(哈!!! 我又係office做自己野...), 所以都點都頂住返左office先。一返到office, 就feel到唔多妥, 原定今朝自己team有車出site, 所以一早就同大佬報定案話自己唔舒服出唔到site, 咁岩佢話今日冇地方去。原本諗住係office, 冇野攪可以安安靜靜咁坐下、 休養下啦, 唔掂, 成個朝早就不斷往來自己個位同洗手間之間起碼不少於10次 --->『狂瀉』, 瀉都不突止, 唔知係office個冷氣唔夠凍, 定係自己個body有問題, 成日係度標汗(係冷個隻喎)。 到左lunch終於頂唔浦, 向大佬請左半日sick leave返屋企休息下。

返到屋企, 食左大半碗即食通心粉(費事食咁多, 正所謂食得多就呵得多)就走左去訓覺, 由於今晚要返學校present, 訓到5:00p.m就起身, 沖個涼換件衫就返學校, 有驚冇險返到學校, 點解話有驚冇險, 其實之前"痾"得咁勁, 幾驚係搭車途中一個唔覺意頂唔浦, 到時真係英明盡x , 容乜易呢世都有陰影唔敢出街架。 返到學校, 未夠鐘上堂就落左舊can坐一陣, 突然收到阿妹Claria電話, 同佢傾左幾句, 原來佢一直全係我後面張抬, 可能自己痾到傻下傻下, 冇發覺原來佢坐係附近, 同佢傾左兩句計, 夠鐘上堂, 佢就返library溫書, 阿妹真係勤力, 佢黎緊會考APC(Building Surveyor的專業試), 對佢黎講應該唔係大問題。

返到課室, 上完頭一節的Lecture就present, 由於用中文present的關係, 而且吹水乃係本人的強項, 快快手就攪點左個present返屋企。 返到屋企食左少少野, 沖個涼, 電腦都冇開就訓左。

p.s: 岩岩得知Macy又係肚痾, 過多兩日就去上海旅行, 你就小心d啦, 對住個上海灘, 可以懷挽一下霑叔如何"浪奔浪流......."haha

5 comments:

Erica said...

你係咪唔抵得E生俾兩日SL我!?!
放心啦....雖然我唔可以令上海灘名垂千古,但亦唔會令佢遺臭萬年既,哈哈~~~

P.S. 呢個E生咁明智俾兩日SL我,我以後有病都要睇佢呀!

Camustudent said...

冇野喇麻,點解你痾親都咁甘?

Gary said...

macy: 根據呢兩日我問完各方好友意見, 作出統計, 有9成人話喇叭牌好過保濟丸, 你都係帶定d去啦....安全第一, 安全第一....

camus: 冇呀, 平日少病小痛, 咁得閒咪痾獲"甘", 當補返條數...

Anonymous said...

肥仔,都話你流架啦

Gary said...

榮兄...你要知道出得黎行, 就預左要還, 呢d野, 我一早預左。

仲有, 如你所講, 我真係痾親都係"流"野, 仲未見"實"野///唉~~~~