Wednesday, June 14, 2006

好朋友系列: 阿牛

牛牛又係我中學入面d同學, 不過, 係Form2 同班先識, 講真當年同佢都係一般熟, 講熟, 當然係家陣熟好多好多啦, 依家仲時不時成日"貢"上佢屋企食飯添, 最鍾意上佢屋企食飯之餘, 仲可以同牛爸爸 & 牛媽媽一齊傾下計, 之前去新年攝太歲呀, 牛媽媽都有叫我去呀...haha///而阿牛, 亦係我唯一個同佢&佢整個family(因為包括佢2個妹, 牛爸 & 媽, 仲有牛嫲嫲)都咁熟的朋友

其實阿牛中學讀書個時係一個好勤力的學生黎架, 由於佢成日讀書讀到好夜關係, 所以佢中學個時有個超級super勁大勁黑的黑眼圈及眼袋, 不過, 話雖如此, 佢始終敵不過香港考試制度, 未能升讀大學(其實, 當時, 我覺得佢應該有能力升到上去架!!!), 不過有失就必有得, 如果, 唔係因為升唔到大學, 佢就唔會去左讀旅遊, 佢家陣就可能做唔到依家個份工(我個人應為佢依家呢份工真係十分十分之岩佢做~~~)。 係中學時代, 牛好少講野(應該話係我好少同佢講野姐), 好鬼死靜。 到依家"b lee 巴啦"咁, 佢口才都不知幾咁了得, 唔係佢又點成日"呃"到咁多客俾錢佢駛..hehe, 當然啦, 我都覺得佢係一個叻女黎架。

自從畢業出黎做野之後, 我覺得每個人都有一定的變化, 但係我覺得阿牛的變化比較大, 於中學時代佢夜晚出街係要11點前就要返屋企的人, 到10點左右牛爸or媽就會有個"追魂call", 招佢返屋企(招魂), 當時的牛爸&媽(當時同牛爸媽未太熟稔)對佢的管教十分之嚴格。 不過, 自從牛牛出黎社會做事之後, 佢就成個人變晒, 開始飲酒(中學個時都係頂多都係飲jolly sandy, 家陣就係芝華士, black lable....個d喎), 應該係劈酒先岩, 佢又鍾意"千嬅", 我感覺上佢成個"千杯不醉"咁, haha, 又去夜街。 我估都係主要因為細個o個時俾屋企壓迫大得濟, 到有依家有自由個時, 佢概潛意識就會叫佢多d出去玩, 一定係咁....wahhaha(家陣, 我好似變左行為&心理學專家, wahhahaha)

仲有, 佢對牌子的追求都越黎越大, 成日咩日本version, special limited, 我諗呢一切一切都係受"壞孩子"阿達(佢係牛牛讀poly時識的朋友)的影響罷了!!! 不過, 佢地兩個真係好岩key, 成鬼日shopping, 兩條友成個"最愛女人購物狂"入面的張柏芝咁, non-stop, 停不了, 哈!!! 不過亦因為如此, 佢先會咁發奮搵錢, 佢平日都仲有幫人補習架, 做人都係有d目標好, 唔錯唔錯....不過, 亦都係咁概原因, 我先識到阿達, 同佢埋做埋朋友, 又打波, 又唱k, 仲有玩winning, 仲有, 仲有, 阿達教識我(仲有阿牛佢地)打台灣麻雀, 大家一齊出黎玩, 真係好開心。

頭先講開牛牛好鍾意買d名牌子, 不過, 佢發現自己兩年後plan定要結婚之後, 自己都開始忍手, 不過, 有時有d野佢自己都係忍唔到, 尤其是同阿達出街的時候, 真係收唔到手(岩岩同佢傾完電話之麻, 佢又話今晚同阿達出街shopping掃貨), but anyway 我都好期待佢地兩個結婚的時候。

講開佢兩個結婚的事, 係幾年前佢曾經同我講過, 佢同陳生諗過佢地兩個仔女會改咩名(係呀!!! 阿牛有時真係好鬼無聊), 我冇記錯, 當時佢同我講過其中一個叫陳奧雲, 另一個就唔多記得叫咩名啦!!! 又有一次大家出黎食飯時又傾開, 陳生應該要每個月搵幾多錢, 佢先可以唔駛做, 無憂無慮咁生活, o個次大家都好認真咁計一計條數, 得出結果陳生起碼要搵成$50,000一個月, 就岩岩好, 我地計個時make左好多assumption架, 又當佢地有2個仔女, 又要供樓, 供車, 又要俾各自雙方屋企.......陳生一聽到一個月要搵5萬, 當堂塊面都青晒.....haha。

最後, 牛牛, 雖然知妳係我的blog的捧場客, 但未見過妳係度留言, 難得呢篇blog係專講妳的事, 快快係度留言啦!!!! 仲有, 你話要登張特別d的相, 家陣呢家, 夠唔夠特別呀!!!

(下期預告: 堅)

11 comments:

Anonymous said...

我留言喇~~~
好多謝您咁表揚我,我好鍾你post個張相,我同樣好認同你講個句,"人生有失必有得",嘻嘻! ^_^

Gary said...

嘩.....哈, 哈, 牛~~~~~~~~~你終於係度留言啦!!! cool~~~

係我地呢班人入面, 係得你俾張bb相我呀, 我keep得好好架, 入左落相簿架///

Jessica said...

我唸今日gary好清閒定,可以寫咁多野,不過你寫的野好真實..阿牛真係變左唔小...
唯一不變係佢身邊果位人兄..好強勁呀..這方面我真係好羨慕同妒嫉,但係更覺得人要珍惜.冇咩人會可以不變家喎.大家珍惜啦!

咁幾時有機會再去旅行呀??
但係7月份我應該冇咩機會,一個星期返4日學,你話..


Jessica

Gary said...

baby, 我唔係得閒。 其實, 阿牛呢篇野我好耐之打已經打好, 不過, 又好似仲有好多野未寫, , 咁我又要執下d字粒, 所以先依家post出黎之麻。

去旅行, 我地"即興團"黎架麻, 唔駛點plan, 再唔係咪返大陸短短地玩住先羅。 咪鬼返學啦, 逃學咪得羅....

Jessica said...

得個7個星期, 點逃學呀.咪玩啦, 家下要比錢讀呀..

8月先得啦, 一係唸下牛同堅的生日團, 黠睇先??

jessica

Gary said...

好呀, 怕你呀...去咪去...

Anonymous said...

e~~下次就係我啦, 究竟 gary 係會點寫呢~~好期待呀...

Gary said...

so great, ivan你都係度留言, 太好啦,
多d上黎留言啦....wahahha, 你個篇, 進行中, 多d留意就知係點...

Camustudent said...

唉~好期待ivan去我個blog度撩返隻龜呀~

Anonymous said...

達達~~~~

我唔係"壞孩子"嚟架....我係一個善良嘅天使啊

Gary said...

流撻行,

你要知道, 善良天使係唔會講大話話自己唔係壞孩子。 所以, 你都係一個"壞孩子"