Sunday, June 11, 2006

英格蘭 vs 巴拉圭 - 悶



琴日, 一朝早起身就check下exam result, 喜出望外, 今次有1A, 1B成績, 唔錯, 唔錯!!!

琴晚世界杯頭場 - 英格蘭 vs 巴拉圭, 早一星期前jessica已經話約埋一齊睇呢場, 原本話上去阿達屋企的, 不過, 由於阿牛要食家庭聚餐, 應該趕唔切出黎睇, 所以就取消左。原以為冇得睇英格蘭呢場波啦!!! 點知, 下午, Denise打俾我話Harvey約今晚睇波, 掂, 有著落, 原本佢話不如落聯誼會一路打住麻雀一路睇波, 我就冇咩所謂, 又有波睇, 又有野食, 又有牌打。到最後, 由於Ernest屋企人去左飲, 所以夜晚冇人, 哈!!! 我地連去聯誼會都可以閒返。

6:45p.m係地鐵站等齊人出發, 我地先去吉之島買野上去屋企食, 就係吉之島買野o個時 , 竟然撞到阿耀佢地喎!!! 原來佢地都約埋上Karen屋企一齊睇波, 大家寒暄兩句, 就再各自買野食。我地就勁啦!!! 我地得個4條友, 就買左好多野食, 等我數一數先, 我地買左:

炸雞軟骨, 炸蟹仔, 炸薯餅, 炸魚柳, 壽司, 魚生, 兩隻油雞脾, 西冷牛排 x 2(自己煎個隻喎), 灣仔碼頭水餃(兩包---最後都食開左一包食), KFC(4件雞 + 1白汁雞皇飯 + 2蘑菇飯), 仲有薯片5包

就係單單4條友就係吉之島就掃左成4舊水左右野食, 當然啦, 我地呢d眼闊肚窄, 到最後當然係食唔晒啦...

我地買完野食都差唔多8:00p.m, 就上去Ernest屋企啦, 一入到屋, 就開始set場, Ernest & Harvey就負責廚房煮食部, 因為有西冷 & 水餃都要整, 我同Denise就負責將d野食, 拎晒出黎, 齊齊整整放好晒係張抬上面, 最後, 煎得d西冷, 整得d水餃, 仲有反煎薯餅 & 炸魚柳(因為都已經凍左, 熱d好食d), 就岩岩好9:00p.m開波, fit到漏油...

成場波, 除左頭3分鐘的own goal之外, 基本上用一個字黎形容: 悶.....悶到爆.....悶到嘔...悶到顛....好辛苦先睇到佢完場。



但係我地死心不熄, 於是在乎就等多一個鐘左右我地就睇埋, 瑞典 vs 千里達, 唔知係唔係受頭先個場悶波影響, 我地開始冇咩心機睇波, 於是, 我地就開始一路玩鋤大d, 一路睇波.....雖然呢一場就互相都有攻勢, 不過, 都係冇波入, 又一個字悶。

睇完兩場悶波, 都係時候散水, 就各自歸家去。

p.s: 由於睇波個時, 食得太多炸野, 今朝起身, 喉嚨有少少痛添....

6 comments:

Anonymous said...

唔好話我唔俾面喇! 我考緊試都抽時間嚟睇睇而且仲留埋言俾你...

你有好消息時, 我都有-尋日我都攞咗第一份assignment result, 我既成績都唔錯o架! 總算有個好開始第一份assignment就攞first class... 希望嚟緊既exam都可以有咁好啦!

P.S.: 唔睇唔知, 不過都俾我發現到一樣野, 原來你個Blog都有Fans支持喎! Um...雖然佢係用匿名身份, 但係我覺得你應該得閒回應下人哋對你既支持 ^o^

Gary said...

e, 係喎, 你唔誚我都冇留意到添....

Camustudent said...

你都係show返個word verification啦,果個唔係fans,係廣告黎架,我試過一炮過收到10個呢個廣告都係講埋果句野,留條Link,自此拿拿林set返個word verification。

Gary said...

哈....我都覺得奇怪, 個個留言都係同一句....

Anonymous said...

路過~

Gary said...

FAY................你要相的話, 係msn見到我就hi我啦....